Tietääkö kukaan yhtään kohtuuhintaista autohuoltamoa läheltä Tikkurilaa?
Ahdistaa, kun pitäisi viedä auto kalliiseen huoltoon/korjaukseen ja mä en tiedä yhtään sopivaa korjaamoa!
Kommentit (5)
Kun et kerro mitään tietoja. Autosi merkki? Mahdollisesti vuosimalli? Paljonko kilometrejä?
Kaikki huoltamot eivät korjaa kaikkia merkkejä. Mikäli kyseessä on suht uusi auto, se kannattaa viedä merkkihuoltoon.
Oletko ajatellut nyrkkipajaa vai merkkihuoltoa?
Luxus Car Service
Aivan huipputyypit (toki juroja, kuten autonrassaajat ovat). Me huolletaan kaikki autot täällä ja näillä on myös virallisen merkkihuollon oikeudet eli voivat tehdä niitä merkkihuoltoja myös joka merkille.
Kohtuuhintainen ja ennenkaikkea asiantunteva. Automerkkien omiin huoltamoihin en luota pätkäähään -ylihinnoiteltu, jopa satoja euroja per huolto- ja huoltaja semmoisia "hällä väliä" palkkasotureita.
Onkohan tuo Auto Service kuinka kallis paikka???
Kyseessä siis jakohihnan vaihto ja se ei ole mikään kovin edullinen huolto.
vielä on korjaamo, suosittelen. Kävin siellä vuosikausia, edullinen, ystävällinen ja nopea. Olen muuttanut nyt eri paikkakunnalle joten en tiedä onko sitä enää. Siis siinä aika lähellä uimahallia
AutoService.
Hyvä palvelu, ystävälliset miekkoset jotka eivät katso kieroon edes minua nuorta naista joka en ymmärrä autoista mitään.
Rekolan autohuoltoa taas en voi suositella. Siellä on vastaanotossa töykeä nainen ja huollossa vitkastellaan ja venytetään huoltoa.