Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihminen tarvitsee kahta astianpesukonetta?

Vierailija
29.07.2012 |

Varsinkin asunnossa, joka ei todellakaan ole tarkoitettu suurelle perheelle kahden makuuhuoneensa kera.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy yksi työvaihe, kun nostelee likaiset astiat aina vain tiskikoneeseen, ei tarvitse siirtää niitä puhtaina välissä kaappiin vaan ottaa sieltä koneesta. Tietysti aika kallis astiakaappi, mutta voi sen noinkin tehdä.

Vierailija
2/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusarkena ei tartte koskaan oikeestaan tyhjentää kun puhtaasta käyttöön ja sitten likaiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä onkin 7-henkinen perhe.

Vierailija
4/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pyykinpesukonetta voisin myös ottaa.

Vierailija
5/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilun pystyy hoitamaan ilman apuvoimia, kun käytetyt astiat saa suoraan koneeseen sotkemasta keittiötä ja tarjoilulle tai sen järjestämiselle on tilaa. Ehkä tuo on siis edustusasunto...

Vierailija
6/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tiskikone ihmisille ja toinen lemmikkien kupeille, vadeille ja ämpäreille. Mä en tiskaa MITÄÄN käsin.

Samoin meillä on kaksi pyykkikonetta. Toinen tavallisille vaatteille ja toisella pestään loimet, koiran manttelit ja mun työvaatteet.

Vierailija
7/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tiskikone ihmisille ja toinen lemmikkien kupeille, vadeille ja ämpäreille. Mä en tiskaa MITÄÄN käsin.

Samoin meillä on kaksi pyykkikonetta. Toinen tavallisille vaatteille ja toisella pestään loimet, koiran manttelit ja mun työvaatteet.

Vierailija
8/8 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei saisi laittaa koneeseen. Siis jotain kultareunaisia kuppeja tai hopeita tai antiikkisia astioita.