Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän miehillä naispuoleisia kavereita?

Vierailija
10.06.2008 |

Tai teillä vastaavasti miespuolisia?

Meillä on molempia, ja en ikinä ole pitänyt sitä mitenkään ihmeellisenä. Nyt vaan yks kollega oli niin järkyttynyt, ja sanoi ettei voisi kuvitellakaan elävänsä niin.

Missä on luottamus näissä tapauksissa?

Me ollaan oltu 15 vuotta yhdessä ja oikein hyvin menee, vaikkei kumpikaan kyttääkään toisten kavereita.

Kommentteja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luotan mieheeni täysin, joten ei minun tarvitse epäillä. "

Hahhahhaa, hehhehhee! Voiko typerämpää logiikkaa olla!?

Vierailija
22/25 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ois asenne tollanen kuin sinulla, niin minkä helvetin takia yleensä ois kenekään kanssa? minkä ihmeen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tapaile kahden kesken vaan lähinnä vain sattumalta isommassa porukassa.

Ja minulla muuten sama juttu :)

Vierailija
24/25 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ovat aikuisia jo nämä naiset/ tytöt, ja yliopistosta valmistuneita. Mies meni vanhemmalla iällä jatko-opiskelemaan ja tutustui tietysti kurssikavereihinsa,joissa oli sekä tyttöjä että poikia. Heillä oli tiivis porukka, joka oli paljon yhdessä opiskeluaikana. Pitää tietenkin yhteyttä samalla tavalla kaveriporukan tyttöihin ja poikiin. Itse tutustuin mieheeni vasta hänen valmistuttuaan. Kenenkään tytön kanssa miehellä ei ole ollut vipinää edes vapaana ollessaan. Tiedän, koska aluksi kerroimme toisillemme hyvin avoimesti näistä ex-seurusteluasioista :) .

Onks hän jotenkin henkisesti kehittymätön?itse asiassa noin puolet hänen ystävistään on naisia. Suuri osa heistä vieläpä häntä itseään 10-15v nuorempia naisia. Käy heidän kanssaan joskus baarissa/ mökkeilemässäkin, eikä siinä ole minusta mitään kummaa. Joskus olen mukana, joskus en. Joskus tyttöjen poikaystäviä on mukana, joskus ei.

Siis jos sun miehesi on vaikka 35v, niin hänen tyttökaverinsa ovat 20-vuotiaita?!? Ei hyvää päivää... Tai vielä pahempi - miehesi on 30v ja hänen tyttökaverinsa 15v... Gee.

Vierailija
25/25 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi olla miehen kanssa, johon en luottaisi täysin missä oloissa vain. Ja sama miehelläni- hän luottaa minuun täysin, aina. Osittain senkin vuoksi tuon luottamuksen myös haluaa pitää. Ja mielestämme jos ei luota, se on myös osoitus siitä että itse voisi kuvitella tekevänsä jotain...

[iVoi elämä!]"Luotan mieheeni täysin, joten ei minun tarvitse epäillä. "

Hahhahhaa, hehhehhee! Voiko typerämpää logiikkaa olla!?

[/quote]