Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halaile ja pussaile oma-aloitteisesti miestäni

Vierailija
26.03.2025 |

Olen kolmekymppinen ja ollut miltei aina sinkku omasta tahdosta. Nyt "vanhempana" olen löytänyt täydellisen kumppanin ja ollaan nyt pari vuotta seurusteltu ja asumme yhdessä. Arki on helppoa ja toimivaa ja mies on ihana. 

Mies joskus harmittelee, kun en anna hänelle koskaan oma-aloitteisesti pusuja tai haleja. Annan toki, jos mies/itse lähden töihin tai tiet erkanevat tai hyvän yön pusun. Pusu on nimenomaan omalta puoleltani vain sellainen olematon muiskaus. Mies itse tykkää paljon läheisyydestä ja paijailisi kaiken aikaa. 

En ole perheenjäseniä tai ystäviäkään koskaan sen kummemmin halaillut ja se on itselle vähän vierasta. 

Jotenkin tuntuu hassulta vaan "yhtäkkiä" alkaa ohimennen hipsuttelemaan ja halailemaan ja pusuttelemaan. Se tuntuu tavallaan jopa vähän teennäiseltä tai jotenkin jopa oudolta. 

Annan kyllä esim sisarusten lapsille ja eläimille pusuja varmaan tuhansia, mutta miksen anna niitä miehelleni? 

Toki pidetään kädestä ja makoillaan sylikkäin tai muuten vain vierekkäin jalat toistemme päällä joka päivä. 

Muita? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot outo.

Vierailija
2/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin mun mies ja se harmittaa todella paljon. Mun rakkauden kieli on kosketus ja jos sitä ei ole = ei rakasta. Teen myös kaiken aloitteen seksiin. Se että toinen oma-aloitteisesti haluaisi minua, olisi todella ihanaa. Mutkun ei =(

Kaikki muu suhteessa toimii paremmin kuin ikinä kenenkään muun kanssa, siksi en ole miestä jättämässä tämän takia. Ollaan kyllä puhuttu, mutta muutosta ei tule

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lesbo.

Vierailija
4/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuin mun mies ja se harmittaa todella paljon. Mun rakkauden kieli on kosketus ja jos sitä ei ole = ei rakasta. Teen myös kaiken aloitteen seksiin. Se että toinen oma-aloitteisesti haluaisi minua, olisi todella ihanaa. Mutkun ei =(

Kaikki muu suhteessa toimii paremmin kuin ikinä kenenkään muun kanssa, siksi en ole miestä jättämässä tämän takia. Ollaan kyllä puhuttu, mutta muutosta ei tule

Olen pahoillani puolestasi

Vierailija
5/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että olet sentään avoin itsesi kehittämiselle, että voisit olla miehellesi parempi kumppani. Eiku...

Vierailija
6/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ny, saat samalla ittekki!

Vierailija
7/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halaa. Ei pussaa juuri koskaan, tulee iholle vain, kun haluaa seksiä, mikä kyllä tapahtuu usein.

Vierailija
8/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko toi johtua siitä ettet ole omassa lapsuudenkodissasi nähnyt romanttista hellyyttä? 

Jos miehesi kaipaa sitä, niin yrittäkää löytää yhdessä kompromissi, joka sopii molemmille. Jos sinä et halua tai osaa pussata ohi juostessa, niin kerro hänelle että "kun minä ohimennessä hipaisen(kerro mitä) sinua niin se tarkoittaa, että ajattelen sinua, se on minun hetken hellyydenosoitus". Näin otat miestä huomioon hänelle sopivalla tavalla mutta et riko omia rajojasi.

Eli aloita uusi tapa, jonka tarkoitus on osoittaa että välität tavalla, joka on sulle uusi

Vierailija
9/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän voi potea armotonta kehohäpeää syystä tai toisesta. Siksi ei koe olevansa arvokas koskettamaan toista eikä myöskään olemaan riittävän arvokas kosketuksen kohteeksi.

Vierailija
10/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehesi olisin asiasta aika harmissani, ja niin hän taitaa olla kun on asiasta sinulle puhunut. Oletko miettinyt että miksi et yrittäisi tehdä niin? Ei sen pitäisi tuntua työläältä jos rakastaa toista ja nauttii toisen seurasta. Eikä pidä olla koko ajan kiinni toisessa, mutta pieni halailu ja pussailu vaikka kun katsoo yhdessä ohjelmaa, aamuisin jne. Miksi et kokeilisi, kun seuraukset voivat olla vain positiivisia? Miten voit tietää että et pidä siitä jos et ikinä kokeile?

Se että perheessä ei halailtu tai pussailtu on minusta outo syy :D Itse koen sen myös siksi hyvin tärkeäksi, koska ajattelin aina että onpa hirveää että äiti ja isä eivät ikinä pussaile keskenään, ei edes pienen pientä pusua poskelle.

Riippuu toki mitä pitää tärkeänä, miehesi selkeästi pitäisi tälläistä läheisyyttä tärkeänä- sinuna ottaisin asian vakavasti.

Vierailija
11/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPETTELE.

Vierailija
12/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kommenteista! Ap tässä.

On tosi harmillista kuulla myös teidän suusta, että ette saa kaipaamaanne läheisyyttä kumppanilta. Muistan itsekin (jos olen ollut huonossa suhteessa aikoinaan, siis oikeasti huonossa) kuinka raastavaa se on, kun ei ole saa toiselta kosketusta. Ja nyt en itse sitä sitten anna.

Ja joku myös väläytti sitä, että ei ole saanut vanhemmilta sellaista mallia. Totta, en ole itsekään saanut ja häpesin tuoda ketään näytille koskaan, mutta täällä joku sanoi, että samanlaisesti on kasvatettu kuin minutkin ja silti osaa kyllä näyttää läheisyyttä.

En tiedä miksi en osaa läheisyyttä antaa ja olen itsekin tosiaan pohtinut asiaa ja haluan tehdä asialle jotain ja miettiä juurisyitä käytökseeni. Voi olla, että mies vaikka kyllästyy minuun ja sanoo syyksi, etten anna riittävästi hänelle hellyyttä ja haluaa erota. Mitä sitten tekisin? Olisin maailman surullisin ja miettisin jälkikäteen, että olisipa pitänyt opetella se.

Alkuhuumassa osaan kyllä näyttää liiaksikin tykkäämisen merkkejä ja halailla ja pussailla. Kun alkuhuuma on ohi, niin jotenkin se ei enää tuu luontevasti.

En halua ketään muuta, mies on ihana ja minulle oikea, vaikkakin tietysti alkuhuuman intohimot ovat muisto vain ja mies on nykyään rakas kumppani. 

Vierailija
13/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä erkanemistilanteessa pussaillut saati ennen nukkumista.

Vierailija
14/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan vaimo tee. Siksi halailen, pussailen ja rakastelen rakastajattaren kanssa. Metsä vastaa niinkuin kutsuu, oma valinta. 

Vierailija
15/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten omaa miestään halailisi ja pussailisi, mitä mielenkiintoista tai antoisaa siinä on ?

Vierailija
16/16 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen, ja nainen myös. Olen itsekin sitä joskus miettinyt. Rakastan kyllä ja en pidä itsestäänselvyytenä, mutta jotenkin en vain osaa. Ja tosiaan lapsuudenkodissani ei ollut vanhempien välillä hellyydenosoituksia. Edes kun kirjoitin ylioppilaaksi en saanut onnitteluhalia. Ehkä tämäkin on asia jotka toiset oppii lapsena ja myöhemmin sitä on vaikea omaksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme