Huonohkon kirppispäivän jälkeen oli ilo
huomata eilen laittamani huutiskohteen mennen kaupaksi!
Kommentit (6)
Itse olin Vermossa, ja ihan kivasti kävi kauppa.
vaikka hyväkuntoista tavaraa ja pienet hinnat olen laittanut. toivottavasti syksyä kohden vilkastuu, kun nurkkien siivous nyt menossa.
viime talvena mulla oli pari kertaa kirppispöytä ja aina oli vaatteet likasia takaisin tuodessa. kengänjälkiä ym. päätin, että enää en pöytää ota vaan suoraan huutikseen. ei tarvi sitten samoja vaatteita joka kerran jälkeen uudestaan pestä.
Itse olin tänään Vermossa ostoksilla en juurikaan löytänyt mitään ostettavaa. Yleensä ostan monta kassillista. Yhdellä myyjälle oli oikean kokoista tavaraa, mutta liian kalliit hinnat, muilla taas ei oikein ollut pojalle 130-150 cm vaatetta. Yhdet verkkarit ja yhden t-paidan sain yhteensä 1,50€:lla.
Oisko syynä liian korkeat hinnat? Itse olin ostajana Vermossa enkä yhtään ihmettele jos osa myyjistä ei saa kauppoja syntymään. Jos viereisessä kojussa myydään vauvanvaatteita 20c-1€ kpl niin ei varmasti mene kalliimmalla kovin hyvin kaupaksi. Itse tein ihan hyviä ostoksia edullisesti.
Yks myyjä pyysi snö setistä 25 e, ikean verhoista 20 e jne jne. Tuntui että mitä tahansa kysyi oli vastaus kaikilla tosi kallis.
Yhden legolevyn ostin, siinä kaikki.
Yleensä ostan muovikassillisen kaikkea, tänään en juuri mitään.
Ja olin vielä 12 aikaan liikkeellä, eli kuvittelis että hinnat olisi silloin sellaiset että päästään eroon eikä jemmailla ensi kertaan.
Missä olit myymässä?
Itselläni myös muutama huutiskohde ja hyvää tavaraa mutta jostain syystä ei kauppa käy.