Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Romaninaisia matonpesussa

Vierailija
29.07.2012 |

Matonpesupaikalle tuli hetki sitten mustalaisnaisia. Mietin alkuun, että jopas vain on varmasti hikinen urakka pestä mattoja tällä hautovalla helteellä kansallispuvuissaan, vaan mitä vielä, leidit nakkas paidat pois ja huhkivat tuossa nyt tissiliivisillään (toki se musta samettihame alushameineen on päällä, joten kyllä se hikijumpasta varmasti edelleen käy) :D

En tiiä mistä oon aikasemmin saanu käsityksen että romaneilla ois noista naisten siveysasioista kuten pukeutuminen yms. aika tiukat säännöt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en usko ikinä että romaninaiset ovat työnteossa jossa tulee vielä hikikin!

Vierailija
2/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en usko ikinä että romaninaiset ovat työnteossa jossa tulee vielä hikikin!

Yrität vain kusettaa meitä, ei tuollaista ole tapahtunut muuta kuin unessasi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan nähneet romaanivauvaa??

Vierailija
4/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan nähneet romaanivauvaa??

Vierailija
5/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ylipitkä, kömpelö ja väkisin väännetty..

Vierailija
6/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman: siveysasiat ovat tärkeitä, mutta jaksatko itse kantaa sitä 10 kiloa painavaa hametta ja niitä tukahduttavan kuumia röijyjä aina? tottakai mustalaisetkin joskus rentoutuvat ja ottavat sen "roolin" pois, mutta vaan sellaisessa seurassa missä se on sallittua. kaksi samanikäistä romaninaista nyt voi olla vähissä vaatteissa toistensa aikana, muttei esim. jos porukassa olisi vielä mies. ystäväni (romani) sai juuri vauvan, ja heillä pääsääntöisesti nainen on ekat kuukaudet vauvan kanssa kotona (puhtaussäännöistä johtuen) eika lasta haluta viedä heti muualle saamaan tartuntoja. lisää tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
7/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta mitään yhtä tyhmää en ole pitkään aikaan kuullut.. Ei taida romanit olla mitään ruudinkeksijöitä..

Vierailija
8/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena jos jonkinmoises perseenreiäs ku ei järki päätä pakota :D

Vierailija
9/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsena jos jonkinmoises perseenreiäs ku ei järki päätä pakota :D

T: 9

Vierailija
10/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta säännöt koskevat oman heimon edessä näyttäytymistä, ei muualla.

Vierailija
11/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä alkuun symppäsinkin, että kuinka niissä tamineissa tällä helteellä voi ylipäätänsä olla, saati sitten mattoja pestä. Toi rintsikoilleen heittäytyminen sit ihmetytti niin paljon, että piti tänne kirjottaa, kun tosiaan minulla oli sellainen uskomus että ovat tarkempia noista naisten pukeutumisista yms.

Tuo paikka missä nyt tissiliiveissään huhkivat

on ihan kunnan ylläpitämä yleinen matonpesupaikka, isohkon tien reunassa, asuinalueen keskellä, näkyvyys meidän ja useamman muunkin talon ikkunoista on suora(tarviiki varmaan käyä tarkistaan naapurin vanhan papan vointi kun on tota näkyä saanu katella, ja pelkkä hellekin voi jo verenpaineelle tepposia tehdä ;) ) eli he eivät todellakaan olen keskenään jossain ottamassa rennommin.

AP

Vierailija
12/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität vain kusettaa meitä, ei tuollaista ole tapahtunut muuta kuin unessasi..

ainakin työvoimatoimiston virkailijan mielestä.