Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitkö koskaan millaisen kuvan fb:ssa itsestäsi annat

Vierailija
07.08.2012 |

kun kommentoit kavereiden statuksia? Siis tuntemattomille kavereiden kavereille?

Mä en ymmärrä miten ihmiset avautuu välillä esim. perhe-elämästään ja ongelmistaan, niin että jopa sadat tuntemattomat sen näkee. Eikö osata ajatella, että tässä ei nyt tosiaankaan käydä keskustelua kahden kesken?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja ja niin aika paljon muutkin. Ei tule muille suuria paljastuksia. Yleensä kommentit on kyllä aikamoista viihteellistä diipadaapaa.:)

Mutta joo, olen joutunut miettimään tuota asiaa, kun otin osaa yhden mielipideryhmän keskusteluketjuun, siinä oli minultakin aika kärkkäitäkin juttuja. Joten kyllä mietitytti silloin, minkälaisen kuvan minusta saavat ne, jotka eivät mua tunne. Otin siis tuossa keskustelussa vähän oppositiokantaa, olin vastarannan kiiskenä.

Vierailija
2/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:n perusteella mulle on muodostunut kuva passiivisesta, itseään alentavasta ruikuttajasta joka vain valittaa miten ei jaksa/osaa/viitsi mitään ja miten kaikki on raskasta. Ihastelee jokaista kaverini postausta ylisanoin ja kertoo samalla miten itse on niin huono...Tuntuu odottavan muiden kehuja ja ethän-nyt-sentään-ole-ollenkaan-surkea kommetteja. Enkä ole siis koskaan kyseistä ihmistä tavannutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on sama ilmiö kuin blogin pitäminen henkilökohtaisista asioistaan... kova tarve saada itselleen, mielipiteilleen ja asioilleen huomiota, kuitenkaan miettimättä seurauksia. tavallaan teemme sitä samaa täällä aaveella, mutta anonyymina.

Vierailija
4/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika puolueeton pitää olla. Enkä todellakaan kerro liikaa tai valita facessa.

Jo ihan työni kannalta, saatikka itseni ja perheeni.

Vierailija
5/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus heitän läppää ja huumoria, ymmärtäköön ken tahtoo. Välillä kerron kuulumiset, toisinaan en vaan viitsi vaivautua jne. jos joku yrittäisi luoda jonkinlaista syvällistä kuvaa minusta kokonaisena ihmisenä päivityksieni perusteella, menisi todella pahasti pieleen.