MÄ OLEN RASKAANA!!!!!
Meillä tärppäsi ensi yrityksellä ja ensimmäinen on tulossa! IHANAA!!!
Kommentit (21)
Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin loppuun saakka!
Ja teille, jotka tuskailevat lapsettomuuden kanssa:
Tämähän on VAUVAn keskustelupalsta eli tuollaiset uutiset kuuluvat juuri tänne. Jos toisten ilouutisia ei halua lukea, kannattaako täällä edes sitten hengailla? Ja toivottavasti kaikki eivät nyt sitten ymmärtäneet tätä väärin...
sori,mut tuntuu vaan pahalta kun joku sitten ilakoi et tärppäs heti. -2-
vaan melko huolestunut. Niin moni asia voi mennä vielä pieleen .. :´( t. AP
Tarkoitan, että tuottaako nämä sulle vain lisää pahaa mieltä ja tuskaa, jos sulla ei ole mahdollisuuttakaan saada lasta? Eikö edes keinohedelmöityksellä?
itsekin olin vielä viikko sitten raskaana. Maanantaina löyty kuollu sikiö ultrassa ja eilen tehtiin kaavinta.
mutta toi sun tyylisi " meillä tärppäsi ensimmäisellä yrityksellä" , oli kyllä mielestäni ajattelematon!vaikka tämä on vauva-palsta, täällä käyvät myös ne jotka haaveilevat vauvasta vaikka kärsivät lapsettomuudesta.ihan ensimmäisenä viestistäsi tuli mieleen että lällälää, mäpäs onnistuin, mut tepäs ette!
kyllä sitä saa vähän miettiä vaikka on noin täydellisesti onnistunutkin raskautumaan!
Olis pitäny muotoilla asia toisin. Se on mun mielestä vaan niin uskomatonta, etten ajatellut asiaa tarpeeksi pitkälle. Mutta mä en todellakaan pidä sitä asiaa itsestäänselvyytenä, vaan mielttömänä onnena! t. AP
että olen vakavissani pohtinut munasolun luovuttamista. Tietääkö kukaan, missä vaiheessa se kannattaisi tehdä? Haluaisin enemmän kuin yhden lapsen, joten kannattaisiko luovuttaa vasta lasten teon jälkeen?
Ihan oikein asian muotoilit. Siltähän sinusta tuntuu!
En vaan tajua, että miksi täällä pitää aina käydä taistelua lapsettomien ja " lapsellisten" välillä.
puolitoista vuoden, jonka ajan myös kuukautiseni olivat poissa. Pelkäsin hirveästi, etten voi koskaan saada lapsia. t. AP
Vierailija:
" meillä tärppäsi ensimmäisellä yrityksellä" viestistäsi tuli mieleen että lällälää, mäpäs onnistuin, mut tepäs ette!
Vaikka meillä yritystä jo toista vuotta takana :-( !
Ihana, kun joillakin tärppää heti...
[color=Crimson] ONNEA ap!! ♥♥♥♥ ♪♫♫
Todella ihana joululahja...
[color=DarkMagenta] [size=3] Munkin Mielestä muotoilit asian ihan oikein! Jos ei halua tälläisiä aloituksia lukia kannattaisiko ehkä olla avaamaatta koko keskustelua!! Turhaan pyytelet ap anteeksi!!
Onnea Onnea!!
jos toisen onni ottaa päähän niin pistäkää pää hetkeksi pensaaseen.
ONNEA AP:LLE!!!
t. yksi jolla on tärpännyt ekakierrosta kaikki 4 kertaa ja on jopa yhdet luomu kaksoset (repikää siitä)
Ei saa iloita raskaudesta, kun joku muu ei voi saada lapsia ollenkaan. Ei saa iloita onnistuneesta imetyksestä, kun joku muu on joutunut syöttämään pullosta laitokselta lähtien. Ei saa iloita helposta synnytyksestä, kun joku muu on kokenut helvetin tuskat.
Murjotetaan vaan kaikki yhdessä ja viilletään ranteet auki!
Tsiisus!!!
En mä pahalla tarkota. Oletteko te jo kauan yrittäneet? t. AP