Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, lähtikö miehesi tänään pois kotoa illanviettoon ja minne hän meni?

Vierailija
28.07.2012 |

Moneltako hän aikoo tulla kotiin? Harmittaako sinua vai oletko luottavainen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa illanvietoissa käydä,ei haittaa minua

Vierailija
2/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverinsa kanssa äitini mökille, tuskin tulee ajoissa kotiin. Ei harmita ja olen luottavainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille lähti tosin saattavat jatkaa siitä jonnekkin eteenpäinkin.

Ei ollut puhetta milloin tulee kotiin. Mutta toi puhelimeni sänkyyn viereeni ja kehoitti heti soittamaan jos tarttee tulla kotiin kesken illan (olen sairaana mutta mies laittoi lapset nukkumaan ja pärjäilen kyllä jos joku lapsista ei sairastu nyt mahatautiin).

Ei harmita. Eilisen mies talutti minua vessaan ja auttoi kun oksentelin. Ja mies on hoitanut lapset koko tämän päivän. Ja kysyi monta kertaa voiko tosiaan lähteä vai jääkö kotiin. Toisaalta vanhoja kavereita näkee tosi harvoin ja kun nyt oli tilaisuus niin kannustin menemään.

Luotan mieheeni.

Vierailija
4/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei harmita, jokainen tarvitsee välillä omaa aikaa. Meidän perheessä ei ole kotiintuloaikoja aikuisilla ihmisillä. Olettaisin, että kotiin päin tulee kunhan baarit menevät kiinni :)

Mitä tarkoittaa "...vai oletko luottavainen?"

Vierailija
5/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen kaupunkiin. Tulee huomenna tai ylihuomenna, en tiedä mihin aikaan. Olen luottavainen, mutta harmittaa semisti, kun menee kaksi viikonloppua niiden polttareiden ja häiden takia. Eihän siinä mitä, jos oisivat kesän ainoat pippalot, mutta kun jatkuvasti on jotain kissanristiäistä, ois kiva joskus ihan vaan rauhottua ja olla.

Vierailija
6/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kovin myöhään, koska minä menen aamuksi töihin ja hän jää lapsen kanssa kotiin.

Minua ei harmita, ja luotan mieheen.

Vierailija
7/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vieraita jotka ovat täysin selvinpäin ja nukkumassa jo. Mutta en voisi kuvitellakaan että mies vetäisi mitään kännejä kun ei ole sitä koko lapsiaikana tehnyt.

Tuskin on kovin myöhään, koska minä menen aamuksi töihin ja hän jää lapsen kanssa kotiin.

Minua ei harmita, ja luotan mieheen.

Vierailija
8/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntea hyvin, siitä se luottamus tulee.

Voihan se mies pettää illanistujaisissa, vaikka vaikuttaa luotettavalta, mutta minkäs teet..

Tällaista on elämä.

Vierailija
9/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satavarma ei kukaan voi olla, paitsi jos miehellä ei seiso.

Haluan kuitenkin luottaa mieheeni, se antaa rauhan itselleni. Ja jos se on mennäkseen niin minkä minä sille voin.

Vierailija
10/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja tyytyväinen mies palasi noin 3.30 pyörällä. Olivat käyneet parissa baarissakin vanhassa kaveriporukassa. Oli ollut tosi kivaa.

Ei harmita eikä epäilytä vieläkään. Mies tarvii omaa aikaa ja tilaa elämälleen ei pelkkää parisuhdetta. Ja nyt mies on taas tyytyväisenä kotona ja tällaisia kaveriden kanssa baarissa reissuja miehellä on ollut enintään kerran vuodessa jos sitäkään.

Mitenkäs muiden miehet palailivat reissusta ?

- 4

Vierailija
11/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo, ollut koko päivän menossa. Ei harmita, päinvastoin kiva kun meni ja minä saan olla yksikseni (lapsellakin oli menoja päivällä ja vauva nukkui lähes koko päivän, nyt ovat jo yöunilla). Tulee noin neljän maissa, luulisin. Meillä ei ole aikuisille kotiintuloaikoja eikä tarvitse lupaa omiin menoihin kysyä. Kamalaa jos hänellä ei olisi ystäviä! Luotan mieheeni täysin.

Vierailija
12/12 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo, ollut koko päivän menossa. Ei harmita, päinvastoin kiva kun meni ja minä saan olla yksikseni (lapsellakin oli menoja päivällä ja vauva nukkui lähes koko päivän, nyt ovat jo yöunilla). Tulee noin neljän maissa, luulisin. Meillä ei ole aikuisille kotiintuloaikoja eikä tarvitse lupaa omiin menoihin kysyä. Kamalaa jos hänellä ei olisi ystäviä! Luotan mieheeni täysin.

ystävien kanssa voi tehdä paljon muutakin kuin mennä baariin.