Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tampoonin kanssa käydä pisulla?

Vierailija
28.07.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla jotenkin outo alapää, koska mulla tampooni kastuu. Muistan lukeneeni jostain, että joillakin virtsarakko on rakentunut niin, että sitä tulisi myös emättimestä?

Vierailija
2/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitten tiedetään kaikki. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollet ole tunkenut tampoonia virtsaputkeen.

Vierailija
4/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa olla jotenkin outo alapää, koska mulla tampooni kastuu. Muistan lukeneeni jostain, että joillakin virtsarakko on rakentunut niin, että sitä tulisi myös emättimestä?

Hevosmiesten tietotoimiston viikkouutisista?

Vierailija
5/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele

Vierailija
6/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita se naru häppäreiden väliin, niin ei roiku ja kerää pissaa joka kipuaa ylös tamppooniin.

Siis... joutuuko teillä yleensäkin pissa emättimeen? Häh?

Vierailija
7/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että virtsaputken suu voi olla emättimessä. Eikä lähde ole hevosmiesten tietotoimiston viikkouutiset.

Vierailija
8/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan koskaan lääkiksessä kerrottu emättimeen aukeavasta virtsaputkesta eikä koskaan oo tullut vastaan vaikka näin lääkärinä aika paljon naisten alapäitä on nähty. terveisin lääkäri

jotka aiheuttavat virtsan kokonaisen tai osittaisen valumisen emättimestä. Niitä kutsutaan synekkioiksi.

Vierailija
9/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan koskaan lääkiksessä kerrottu emättimeen aukeavasta virtsaputkesta eikä koskaan oo tullut vastaan vaikka näin lääkärinä aika paljon naisten alapäitä on nähty. terveisin lääkäri

ja mikäli jollain ko aukko olisi, niin hän haluaisi sen korjatuksi

Vierailija
10/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikäli jollain ko aukko olisi, niin hän haluaisi sen korjatuksi

Vierailija
11/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että virtsaputken suu voi olla emättimessä. Eikä lähde ole hevosmiesten tietotoimiston viikkouutiset.

ap

Vierailija
12/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/14 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla muuta :)

Vierailija
14/14 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä meille hoitsuille se kyllä kerrotaan koulussa!? Ja näitä näkee usein katetroidessa.

Ohis-hoitsu