Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuraskauden tuska

Vierailija
28.07.2012 |

Muutama päivä laskettuun aikaan enkä enää jaksa. Tsempatkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettuaika.. mikä se on? T. 41+5....

Vierailija
2/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin kiva päivä kaupungilla ja tuttuja tavaten. Herkuteltuakin tuli. Maaliviivan häämöttää ja kärsivällisyys on kyllä melko tapissa, mut vielä pinnistää... Jaksaa, jaksaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän se tosiaan sitä tarkoita, että synnytys alkaa vaikka laskettu aika on muutaman päivän kuluttua. Silti sitä päivää pitää jotenkin sellaisena "tappina". Ja ihan varma olen, että yli menee. Alkaa vaan tosissaan ottaa kupoliin tämä olotila. Ja pääasiassa psyykkinen olo, vaikka ei fyysisessäkään ole kehumista.

Vierailija
4/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän mitä tarkoitat. Mullakin oli viimenen viikko yhtä tuskaa. Hermot oli riekaleina eikä nukkuakkaan voinut kun ei saanut asentoa. Onneksi ei silti yli mennyt, napero syntyi 39+4. Tsemppiä sinne! Muista kolmen s:n sääntö. Siivous,sauna,seksi mulla auttoi ainakin :)

Vierailija
5/5 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa henkisesti tää, mutta oon ollu viimeset kaks kuukautta niin pirun kipee joka paikasta ja melkein joka päivä, että ihan sen kivun loppumisen takia toivon synnytystä. Tiedän kyllä, ettei ne kivut ihan seinään lopu, mutta mä en haluais enää vaan maata ja kärvistellä... Liitoskivut, nivelkivut, kipeät supistukset, kauhea närästys, selkäkivut... En pysty kävelemään, istumaan autossa tai ylipäätään tekemään oikein mitään.