Opettajat! Joko on ikävä töihin?
Itseä on lähinnä ahistanut syksyn stressi tähän asti mutta nyt alkaa ihme kyllä pikku hiljaa olla sellainen olo että on siinä töihin paluussa hyviäkin puolia ;).
Kommentit (11)
eli työasiat alkaa pikku hiljaa tulla ajatuksiin, ja ihan mielelläni menen taas kahden viikon päästä töihin :)
Onneksi saan jatkaa saman luokan kanssa. Huomaan miettiväni jo mielessäni kivoja juttuja oppitunneille. Jonkinlaista lukuvuosisuunnitelmaakin olen tehnyt ensi lukuvuodelle muutamiin oppiaineisiin. Ostin uuden tussin ja kirjoitin päiväkirjan arviointiosioon oppilaiden nimet joka sivulle. Toivottavasti ei tule uusia oppilaita. Olin keväällä tosi sippi, joten kiva palata virkistyneenä töihin. Olen onnellinen, että minulla on töitä.
jokunen päivä sitten ulkoillessa tuli ajatus, että onpas kiva, kun työt taas alkavat. Kestäisin lomaakin vielä, mutta jotenkin elämän saa taas eri rytmiin, kun loma loppuu. Että on kiva palata lomalta.
T. Kohta tietysti odottelen syyslomaa ;D
mutta viihdyn erittäin hyvin lomalla.
Marjoja pakastan.
maksimissaan pari päivää ennen koulujen alkua suunnitelupäivillä ja siihen on vielä pari viikkoa! Normi työntekijän loma olisi tässä vaiheessa puolivälissä ja loma olisi alkanut silloinkin vasta heinäkuun puolivälistä. Paras säästövinkki kunnille olisi lopettaa opettajanviroissa olevien lomailun kustantaminen kuntien kassoista.
maksimissaan pari päivää ennen koulujen alkua suunnitelupäivillä ja siihen on vielä pari viikkoa! Normi työntekijän loma olisi tässä vaiheessa puolivälissä ja loma olisi alkanut silloinkin vasta heinäkuun puolivälistä. Paras säästövinkki kunnille olisi lopettaa opettajanviroissa olevien lomailun kustantaminen kuntien kassoista.
näitähän aina riittää. Nostetaanhan kuitenkin samalla sitten opettajien palkatkin akateemisten tasolle? Lopputulos on siis sama. Ole siis ihan hiljaa siellä.
T: Ei ope
muiden kunnallisten akateemisten kanssa poislukien lääkärit. KT:n sivuilta voit käydä tarkistamassa.
kesäloman kustantaminen kuntien kassoista.
lisäksi tämä mielenkiintoinen kesäkeskeytys. Loma-ajanpalkka heille toki kuuluu, mutta tämä muu aika ei oikein ole tasapuolista kohtelua muihin kuntien työntekijöihin nähden.
vähitellen alkanut mieleen hyvällä tavalla tulla ideoita eikä työhön paluu ainakaan ahdista. Musta on aina kiva elokuussa palata töihin. Oonkohan outo?