G: suosikkihajuvetesi kautta aikojen, TOP3?
Kommentit (36)
kielo, pieni pullo lapsuudesta
hyvin hyvin pieni pullo 2ml, jonka jonka sain kauan kauan sitten.
2. Hugo Deep Red - (for woman)
3. Britney Spears - (en muista hajuveden nimeä)
Kenzo L'Eau Par Kenzo,
Issey Miyake A Scent by Issey Miyake
Boss Orange Woman
Bossin Femme,
Ralph Laurenin Glamourous (valmistus ilmeisesti lopetettu jo vuosia sitten kokonaan),
Escadan Tropical Punch (kesätuoksu 2000-luvun alkupuolelta).
1) Chloe - Narcisse (Tutustuon Lotta lentoemäntäoppilas -kirjan kautta, tuoksua ei enää oikein saa, edellinen pullo on Kreikasta lentokentältä ostettu, Suomesta ei saa lainkaan. Kevyt kukkaistuoksu.)
2) Lancome - Hypnose (Iltaan oma suosikkini.)
3) Thierry Mugler - Angel (Oudohko tuoksu, makeahko, hankala kuvailla muuten.)
3:n kanssa kisailivat (oli vaikea päättää mikä olisi kolmanneksi paras, alla olevatkin hyviä mielestäni):
Kenzo - L´Eau par Kenzo (Raikas kesätuoksu.)
Dior - J'adore (Lähinnä Narcissea, minkä olen löytänyt).
Swarowski - Aura (Pariisista ostettu, saa kyllä nykyään täälläkin, pullossa Swarowskin kristalli (tai useita))
Nina Ricci - L'air du temps (Klassikko, nätti pullo kyyhkyineen.)
1. YSL: In Love Again
2. Tommy Hilfiger: Tommy Girl
3. Davidoff: Cool Water
Teininä Chloe
Alle kolmekymppisenä O de Lancome
sittemmin Cliniquen Happy
1. Joop: All about Eve
2. Escada: useampi kesätuoksu! Ovat aika samanlaisia..
3. Jadore: l'eau
1) Chloe - Narcisse (Tutustuon Lotta lentoemäntäoppilas -kirjan kautta, tuoksua ei enää oikein saa, edellinen pullo on Kreikasta lentokentältä ostettu, Suomesta ei saa lainkaan. Kevyt kukkaistuoksu.)
2) Lancome - Hypnose (Iltaan oma suosikkini.)
3) Thierry Mugler - Angel (Oudohko tuoksu, makeahko, hankala kuvailla muuten.)3:n kanssa kisailivat (oli vaikea päättää mikä olisi kolmanneksi paras, alla olevatkin hyviä mielestäni):
Kenzo - L´Eau par Kenzo (Raikas kesätuoksu.)
Dior - J'adore (Lähinnä Narcissea, minkä olen löytänyt).
Swarowski - Aura (Pariisista ostettu, saa kyllä nykyään täälläkin, pullossa Swarowskin kristalli (tai useita))
Nina Ricci - L'air du temps (Klassikko, nätti pullo kyyhkyineen.)
Brittien Amazonista (amazon.co.uk) näyttaisi saavan tilattua narcissea ja vieläpä edullisesti.
1) Chloe - Narcisse (Tutustuon Lotta lentoemäntäoppilas -kirjan kautta, tuoksua ei enää oikein saa, edellinen pullo on Kreikasta lentokentältä ostettu, Suomesta ei saa lainkaan. Kevyt kukkaistuoksu.) 2) Lancome - Hypnose (Iltaan oma suosikkini.) 3) Thierry Mugler - Angel (Oudohko tuoksu, makeahko, hankala kuvailla muuten.) 3:n kanssa kisailivat (oli vaikea päättää mikä olisi kolmanneksi paras, alla olevatkin hyviä mielestäni): Kenzo - L´Eau par Kenzo (Raikas kesätuoksu.) Dior - J'adore (Lähinnä Narcissea, minkä olen löytänyt). Swarowski - Aura (Pariisista ostettu, saa kyllä nykyään täälläkin, pullossa Swarowskin kristalli (tai useita)) Nina Ricci - L'air du temps (Klassikko, nätti pullo kyyhkyineen.)
Brittien Amazonista (amazon.co.uk) näyttaisi saavan tilattua narcissea ja vieläpä edullisesti.
Pitääkin tilata heti ainakin pari pulloa :)
T: 14
...monelta löytyi juuri niitä omia superinhokkejani... =)
Itse muistelen kaiholla 80-luvun Balahea, muistaako kukaan muu sitä?
Olisi hauska tuoksutella sitä uudelleen ja kokeilla vieläkö pitäisi siitä.
ehdoton arkipäivien ykkönen on Cleanin Fresh Laundry, johon olen ihan koukussa.
Muita hyviä Hilfigerin Tommy Girl ja Davidoffin Cool Water. Ja Calvin Kleinin Eternity Summer.
1. Bodyshopin White Musk
2. Carolina Herrera - Chic
3. En ees tiedä nimeä, Prismasta ostettu halpis, mutta ah niin jumalaisen hyvän tuoksuinen.