Kyllä tuli niin surullinen fiilis kun luin sitä ketjua jossa parjattiin naisia yksinkertaiseksi..
Siis oli se vaan niin säälittävää, et ukot ja mammat vuoronperään toisiaan parjaa ja kuvittelee nii itse olevansa että! Ykskin mies puhui jotain siihen tyyliin (en tarkkaan muista..) et joutu sontaa käymään läpi et löys helmen! (puhuessaan siis kuinka kumppaninsa löys) :D Voin kuvitella kuinka se hänen naisensa on otettu moisesta, mut ite en ikinä valitsis ihmistä, joka osoittaa moista halveksuntaa kanssaihmisiä kohtaan. Sama se oli kyllä toisinpäinkin, joku nainen oli sitä mieltä et 90% miehistä on jotain vastaavaa..
Mut siis säälittävintä ja surullista asiassa oli se, miten nykyään kaikki tuolla "parisuhdemarkkinoilla" joutuu niin varpaillaan olemaan. Koko ajan pelaillaan ja vahditaan sitä omaa selustaa. Eikö ihmiset enää arvosta toisiaan tai mieti miten tehdä se TOINEN onnelliseksi? Hirveän itsekästä tää meininki. Ihmiset pelailee toisillaan ja ylpeinä esittelevät milloin kukakin ja miten, onnistui käyttämään muita hyväksi.
Onko muilla samankaltaisia ajatuksia?
Kommentit (8)
Mutta ihmetyttää miten miehet puhuvat naisista, ne pihtaa, lantio ei liiku, lihoo, yms yms
Eikö olis parempi puhua kumppanille kun haukkua joissain palstoilla?
Vihaavatko miehet ihan oikeasti naisia niin paljon?
Mutta ihmetyttää miten miehet puhuvat naisista, ne pihtaa, lantio ei liiku, lihoo, yms yms
Minä taas mietin tätä palstaa lukiessani, että vihaavatko naiset todella miehiä niin paljon...
Hyvä pointti, enpä osaa vastata. Tuntuu että pahasti suhteessa pielessä jos täytyy (vaikka sitten anonyymisti) netissä tuolla tavalla toista mollata, noin törkeällä tavalla. Mutta tuohonkin syyllistyy kyllä jotkut naisetkin (haukkuvat törkeästi miehiään), kenties kuitenkin vähemmässä määrin..?
Mut en ymmärrä iskutapaa: "Onneksi sinä et ole niin kuin muut ällöttävät siat/tyrkyt lutkat.." (noin niin kuin karrikoidusti esitettynä) Innostuuko joku muka oikeasti tollaisesta?? Saako tuollainen tuntemaan itsensä erityiseksi??
Itse uskon aina niin, et se joka puhuu pahaa muista, kertoo enemmän itsestään kuin niistä joista puhuu pahaa! Eli tuollainen naisten dissaaminen olis mulle ehdoton nounou! Ajattelisin et itsetunnossa täytyy olla jotain pahasti pielessä, kun tuolla tavalla ihmisiä lokeroi ja kuvittelee itse olevansa niiden ulkopuolella..
happamia sanoi kettu pihjalanmarjoista
liian monien hylkäämisten uhriksi joutuminen
usko siihen ettei kelpaa
huono itsetunto
mitä enemmän mollaa, sen enemmän vihaa tai pelkää. Tosiaan ei tee vaikutusta sellainen. Se jolla on kaikki hyvin, ei tunne tarvetta mollata vaan pikemminkin säälii niitä joilla asiat ei yhtä hyvin.
pieni vähemmistö sekoilee noidne markkina-arvoajatusten kanassa. Ja on niissä jotain ihan todellistakin, kyllähän ihmiset kautta aikain on naineet rahaa ja statusta. Tää kylmä viha molemmin puolin ahdistaa
asuin pitkään englannissa olin nuori olin kuulemma hyvännäköinen ja kaikkea, mutta Suomessa ennen ja jälkeen, Ihankuin olisi ollut joku spitaalinen Suomessa. Kukaan ikinä ulkomailla tullut sanomaan ilkeää, loukkaavaa, Suomessa mies oikein keksii jotain inhottavaa sanottavaa. Siksi ajattelen tätä itsetuntojuttua. Sanomattakin selvää että suomalaiset miehet on aikalailla yök. ehkä niitä sitten vaivaa joku?
Mikähän tää ketju on josta ap puhuu?
En viitsinyt edes osallistua siihen.