Kiva! Lainasin kaverille kenkiäni, ja nyt ne on pilalla!
Joo otsikossa se jo tulikin.
Hyvä kaverini on pitkään himoinnut uusia Louboutinin korkkareitani, ja nyt hänellä oli tärkeät treffit, niin pitkän vinkumisen jälkeen annoin ne hänelle lainaan.
Tänään hän palautti ne, ja en tiedä missä turvesuolla oli treffit olleet, mutta kengät on ihan mudassa ja ravassa. Punaset pohjatkin näyttää tosi hyvältä ruskeiden tahrojen kanssa!
Kun kaveri toi kengät, totesin ensijärkytyksen jälkeen, että nämähän on ihan likaiset. Siihen kaveri kiusaantuneena naureskellen että "ai enpäs huomannutkaan. No kyllä ne varmaan on ihan hyvät jos vähän pyyhkäsee"....
Ja mähän olen pyyhkinyt, mutta ei lähde, enkä mihinkään pesukoneeseenkaan noita uskalla heittää!
Anteeksi tämä vuodatukseni, mutta ärsyttää kun kaverini lupasi, että kohtelee niitä kun kukkaa kämmenellä, ja oon ihan superhyber ihana ystävä jos lainaan niitä...
Jos pystyn, niin lataan niistä kengistä kuvan tänne teidän ihasteltavaksi.
Ja mitä me tästä opimme? Älä ikinä lainaa tonnin kenkiä kaverillesi!!
Kommentit (48)
kai ystäväsi olisi edes puhdistanut kengät ennen palautusta..
Oli varmasti yrittänytkin puhdistaa, kun semmoset hankausjäljet näkyy.
Kiitos vinkistä, mun pitää huomenna mennä ostaan jotain ihmeainetta, jolla saan nuo edes kengän näkösiksi.
No pilalla nuo on anyway.
Olenko ihan törkeä kaveri, jos vaadin hyvitystä noiden pilaamisesta?
Mä en ikinä uskaltaisi lainata kaverilta noin kalliita kenkiä. Mitä vaan voi tapahtua ja on mahdottoman noloa palauttaa likaisena tai muuten vaan ryssittynä takaisin. Vaihtoehtoisesti ei riittäisi lompakko maksaa uusiakaan...
Se on törkeä kaveri, koska se ei tajua tarjota hyvitystä noiden pilaamisestal.
Oli varmasti yrittänytkin puhdistaa, kun semmoset hankausjäljet näkyy.
Kiitos vinkistä, mun pitää huomenna mennä ostaan jotain ihmeainetta, jolla saan nuo edes kengän näkösiksi.
No pilalla nuo on anyway.
Olenko ihan törkeä kaveri, jos vaadin hyvitystä noiden pilaamisesta?
Jos kaverisi olisi lainannut kristallimaljakkoa juhliinsa ja palauttanut sen säröllä niin tietenkin vaatisit hyvitystä. Sama juttu nyt.
Tottakai pyydät korvausta. Tonnin kengät...huhhuh.
Paljonko noista voi vaatia hyvitystä? Maksoin kengistä 1400 €.
Kengät oli lähes uudet, ostin kesäkuussa ja kerran ehti minullakin olla jalassa...
Kyllä mielestäni voit vaatia ainakin jonkin verran hyvitystä. Voi olla että kaveri suuttuu, mutta pitäisi hänen kuitenkin ymmärtää itse aiheuttaneensa kenkien pilallemenon. Asiaa voisi liudentaa jos tulisit hiukan summassa vastaan, kun kuitenkin itse olet ottanut riskin lainaamalla kengät hänelle.
Saisikohan nuo kuntoon suutarilla?
Saatko laitettua kuvaa tänne?
kaverisi ostaa uudet. Piste. On muuten aika kalliit kengät 1400€... Varmaankin tosi ihanat.
jos on kerran pokkaa lainata kenkiä ja sit pilata ne niin pitää olla pokkaa ostaa uudetkin!
Ajattelin, että jos pyydän 500 €. Sekin kuulostaa ihan järkyttävältä summalta pyytää kaveriltani, joka on hiton pihi eikä hänen rahatilanteensa muutenkaan ole kovin hyvä... Voi vitsi miten mä oon taas tämmösessä tilanteessa.
Eniten ärsyttää, että kaverini ei tuntunut olevan yhtään pahoillaan tapahtuneesta, eikä edes kysynyt miten voi korvata tämän ja yleensäkin kenkien lainauksen.
Mun kamera ei jostain syystä suostu siirtämään kuvia koneelle, mutta yritän vielä!
Jos olisi vaatisit ystävääsi korvamaan ne.
myy kaverilles ne kengät 1400E ja ostat sitten itselles uudet. Tietenkin olis kannattanut sopia etukäteen mitä sitten tehdään jos kengille sattuu jotain. En kyllä päästäis halvalla kun ei yhtään edes näyttänyt katuvalta.
Tuo oli hyvä idea, että myyn (=pakotan ostamaan) ne pilalla olevat kengät, ja ostan itse uudet.
Olis tosiaan pitänyt tehä joku sopimus, mieluiten paperille, mutta ei käynyt mielessäkään. Nyt tuli kantapään kautta opittua sekin!
Tuossa on muuten nuo kengät, jos jollain kiinnostaa. Valitettavasti en pystynyt niitä turmeltuja kenkiä lataamaan tänne...
http://us.christianlouboutin.com/us_en/shop-online-3/daf-booty.html
jos kehtaisin. Kaverisi vissiin häpeää asiaa niin paljon, että yrittää tollaisella ai emmä huomannut -tyyppisellä kieltämisellä saada koko ongelman häipymään.
Ennustaa sellaista käytöstä, että ei välttämättä suostu maksamaan ja loukkaantuu. Voi jopa lempata sut kaverina, jos rupeat hankalaksi ja kovin vaativaksi. Mutta mitä siitä, sä ansaitset paremman kaverin.
ja: ÄLÄ IKINÄ ENÄÄ LAINAA KENKIÄ. Mulle kävi kanssa samoin. Oli halvemmat kengät mutta kyllä harmitti.
eikö naiset, tajua, että noi kengät viestii vahvaa lunttu-leimaa?
No, makunsa kullakin toi ostamaan pakottaminen on erinomainen vinkki.
Ja luovu nyt hyvänen aika tollaisesta horatsuluukista.
jos oot nätti, oot nätti ilman annan kaikille -kenkiä. Ja jos et oo nätti, kengät vaan pahentaa tilannetta
Ihanat kengät, mutta ei niin erikoisen näköiset, että oisin kaverille lainannut.
Tuo oli hyvä idea, että myyn (=pakotan ostamaan) ne pilalla olevat kengät, ja ostan itse uudet. Olis tosiaan pitänyt tehä joku sopimus, mieluiten paperille, mutta ei käynyt mielessäkään. Nyt tuli kantapään kautta opittua sekin! Tuossa on muuten nuo kengät, jos jollain kiinnostaa. Valitettavasti en pystynyt niitä turmeltuja kenkiä lataamaan tänne... <a href="http://us.christianlouboutin.com/us_en/shop-online-3/daf-booty.html" alt="http://us.christianlouboutin.com/us_en/shop-online-3/daf-booty.html">http://us.christianlouboutin.com/us_en/shop-online-3/daf-booty.html</a&…;
Itselläkin kyllä kirpasis jos 1400€ olis maksanut, ja kaveri tulee ja pilaa ne!
Toivottavasti oli kaverillasi onnistuneet treffit ja rikas seuralainen!
Juu ota ihmeessä kuva ja pistä aijaaseen ja linkki tänne!