Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä omakotitalosta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko siinä yhtään takkaa/ilmalämpöpumppua tms.? Sähkölämmitys lienee aika kallista, jos mitään muuta ei ole lisänä? Vuokratontti myös miinusta.

Vierailija
2/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokratontti mua ei varsinaisesti kovin järkytä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katselin että oliko keittiössä liian vähän kaappeja ja tasoja? Tai ainkin minun makuun.

Mutta kivan mallinen talo.

Vierailija
4/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä nauratti ilmoituksessa, että keittiössä on "integroidut kodinkojeet" :D Ehkä Oulussa puhutaan keittiökojeista, täällä hieman etelämmässä ne on keittiökoneita :D

Vierailija
5/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappitilaa keittiössä tosiaan oli vähän naftisti. Osaako kukaan oululainen arvioida hintaa tai kommentoida aluetta? Samalta tieltä on muuten myynnissä kaksi muutakin omakotitaloa sekä kaksi rivitaloasuntoa, miksi?

ap

Vierailija
6/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva talo, mutta jäi häiritsemään toisen vessan sijainti. Hölmösti on yhden makuuhuoneen yhteydessä ja saunaosastolla ei sitten ole vessaa ollenkaan.

Vierailija
7/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva talo, mutta jäi häiritsemään toisen vessan sijainti. Hölmösti on yhden makuuhuoneen yhteydessä ja saunaosastolla ei sitten ole vessaa ollenkaan.

Ihana vanity-wc! Saan meikata ja sovitella vaatteita rauhassa.

Wc:n puuttuminen kylpyhuoneesta on lillukanvarsi. Emme käytä kylppärin vessaa nykyisessäkään asunnossa.

ap

Vierailija
8/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nyk. asunnossa ei ole pesuhuoneessa pyttyä ja hyvin ollaan pärjätty. Nykyään ihan ällöttää ajatella, että joku istuisi pytyllä kun itse on suihkussa..

Minusta kivan näköinen talo. Nimenomaan PLUSSAA vanhempien makuuhuoneen vaatehuoneesta ja omasta wc:stä! Tykkäisin kovasti itse tuosta, ei tarviis katella lasten hammastahnatahroja lavuaarissa (vain miehen :D ).

Keittiön kaapistot vois tosiaan olla käytännöllisemmätkin ehkä. Ja takan muuraisin tuonne varmaan. Muuten tosi jees. Hinnasta en osaa oikein mitään sanoa, kun en ole oululainen.

Vierailija
9/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin, et vain helsingissä rakennetaan noin pienelle tontille.

Vierailija
10/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä nauratti ilmoituksessa, että keittiössä on "integroidut kodinkojeet" :D Ehkä Oulussa puhutaan keittiökojeista, täällä hieman etelämmässä ne on keittiökoneita :D

oli aivan verrattoman hauskaa!

Että kaikki oululaiset: olette paskoja, haisevia juntteja.

Ei millään pahalla tietenkään -vaan ihan rakentavasti tämä kritiikki ottakaatte siellä vastaan.

Homot.

:)

Vierailija
11/11 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aivan verrattoman hauskaa!

Että kaikki oululaiset: olette paskoja, haisevia juntteja.

Ei millään pahalla tietenkään -vaan ihan rakentavasti tämä kritiikki ottakaatte siellä vastaan.

Homot.

:)

Oon ylypiä ja polliisia asiammukasesti pelekäävä oululainen paskanhajunen juntti joka ossaa käyttää kodinkojeita vaikka homo olenki. Ja palijo muutaki! Täälläpäin nimittäin ei tunneta mittää terasseja vaa patiolla käyvää niinku oululaisen piimääjuovan homon pittääki! Ja tontitki on sopivan kokosia, kuka perhanan oululainen viihtii kovin isua nurmikkoo leikata?

Vaa äläkää etelän vetelät tänne pohojoseen vaivautuko, tiesittekö että paska valuu alaspäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi