Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjään lempivaatteita säännöllisesti. Kuin uusia sen jälkeen!

Vierailija
27.07.2012 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, enpä uskaltaisi valkopyykkiä pestä heti perään, kun koneessa on värjätty vaatteita vaikka mustiksi! Varmaan jää koneeseen jäämiä...

Vierailija
2/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, enpä uskaltaisi valkopyykkiä pestä heti perään, kun koneessa on värjätty vaatteita vaikka mustiksi! Varmaan jää koneeseen jäämiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaatteet enempi rispaantuu venyy ja vanuu kuin että värit haalistuis.

Vierailija
4/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en uskalla enää käytettyjä paitoja värjätä, kun niihin jää kainaloihin vaaleat läntit. Ilmeisesti deodoranttijämät ei lähde kunnolla pesussa pois.

Vierailija
5/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaatteet enempi rispaantuu venyy ja vanuu kuin että värit haalistuis.

Vierailija
6/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en uskalla enää käytettyjä paitoja värjätä, kun niihin jää kainaloihin vaaleat läntit. Ilmeisesti deodoranttijämät ei lähde kunnolla pesussa pois.

Vierailija
7/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon mustia trikoopaitoja, ja tuo värjääminen kyl kiinnostais. Mitenkä nuo pesukoneen tiivisteet, eivätkö ne värjäydy kuitenkin?

Siis onko valkopyykkisi tosiaan valkoista???

Miten käsittelet koneen värjäämisen jälkeen?

Epäilyttää...

Vierailija
8/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä semmonen kulahtaneempikin vaate tuntuu jämäkämmältä värjäyksen jälkeen, en tiedä miksi :)

Vauvan ja taaperon vaatteita olen myös värjännyt ja kestotahrat menneet piiloon hienosti. Myös vanhasta rumasta hyppykiikusta tuli ihan mielettömän hieno, ja tylsät äitiyspakkauksen vaatteet sai hienon ilmeen, niitä moni ihasteli :)

Vierailija
9/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjäätte? Olen samaa miettinyt, mut en oo saanut aikaiseksi :)

Kauanko uusi väri kestää?

Vierailija
10/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain väreissä suositellaankin näin. Varmuuden vuoksi olen vielä pannut eka pyykin värillisiä vaatteita enkä valkoisia. Mutta värinpitävällä värillä värjääminen tai ne värjätyt vaatteet eivät ole aiheuttaneet ongelmia, toisin kuin tavalliset punaiset sukat tms. Ei-värinpitävä kuumaväri voi lähteä pesussa (mutta myydäänkö sitä edes enää?).

hippipaitoja nuorena värjännyt

Vierailija
11/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljon mustia trikoopaitoja, ja tuo värjääminen kyl kiinnostais. Mitenkä nuo pesukoneen tiivisteet, eivätkö ne värjäydy kuitenkin?

Siis onko valkopyykkisi tosiaan valkoista???

Miten käsittelet koneen värjäämisen jälkeen?

Epäilyttää...

niin voitha pyyhkäistä ne läpi sit. Trikoovaatteuta värjännyt minäkin ym. Ensin värjäyspesu ja sen jälkeen toinen pesu päälle, jotta vaatteista lähtee enin väri pois. Oikeesti ei mitään ongelmia ollut mulla. Sivustatäytettävä pesukone mulla. Pitää käyttää muuten pitkää ohjelmaa, ei esipesua, joten varmaan sekin vaikuttaa tulokseen. Ap

Vierailija
12/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin värjätä kaksi valkoista paitaa mustiksi ja niistä tuli ihan kamalia. Lopputulos oli graffitin harmaa ja ompeleet jäivät valkoisiksi, sillä väri ei tarttunut lainkaan ompelulankaan. Harmitti vietävästi, koska paidat olisivat olleet valkoisinakin ihan käyttökelpoisia.

Vikaan meni siinä, että väri tarttuu eritavalla erilaisiin kankaisiin ja lankoihin, joten onnistuneen lopputuloksen saamiseksi pitää olla materiaalien kanssa todella tarkka.

Koneeseen ei jäänyt mitään läikkiä eikä myöskään normaalipyykki ole värjäytynyt. Noudatin pakkauksen ohjeita ja tosiaan vältyin tiivisteiden ym. värjäytymiseltä.

Vierailija
13/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi valkoiset tahraantuneet vaatteet on saaneet vaikka jonkun pastellisävyn, joka on peittänyt ne tahrat.

Vierailija
14/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värisuolan, jonka saa samasta hyllystä. Mariini ja musta on värit joita olen käyttänyt, ap

Vierailija
15/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin värjätä kaksi valkoista paitaa mustiksi ja niistä tuli ihan kamalia. Lopputulos oli graffitin harmaa ja ompeleet jäivät valkoisiksi, sillä väri ei tarttunut lainkaan ompelulankaan. Harmitti vietävästi, koska paidat olisivat olleet valkoisinakin ihan käyttökelpoisia.

Vikaan meni siinä, että väri tarttuu eritavalla erilaisiin kankaisiin ja lankoihin, joten onnistuneen lopputuloksen saamiseksi pitää olla materiaalien kanssa todella tarkka.

Koneeseen ei jäänyt mitään läikkiä eikä myöskään normaalipyykki ole värjäytynyt. Noudatin pakkauksen ohjeita ja tosiaan vältyin tiivisteiden ym. värjäytymiseltä.

Vierailija
16/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti AP käyttää yksivärisiä vaatteita? Eipä värjäys auta paljon, jos tykkää monivärisistä tai kuviollisista. :D

Vierailija
17/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti AP käyttää yksivärisiä vaatteita? Eipä värjäys auta paljon, jos tykkää monivärisistä tai kuviollisista. :D

Vierailija
18/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...joskus miehelle ehdottanut tuota värjäämsitä, mun hän pillastui takajaloilleen.

Olisipa joskus poissa pitemmän aikaa, niin saisi nuo manööverit suoritettua, huoh.

Vierailija
19/29 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut värjätä mustis haalistuneita pesukoneesa ja aika kauan sain pyydystellä jonkinlaisia värijäämiä pesukoneesta. Tiivisteistä ja muualtakin. Vaikka piti pestä tyhjällä ja kuumassa(95Astetta)jälkeenpäin. ja sen taisin tehdä parikin kertaa. Ei värjännyt siis vaatteita mutta yllätyksiä löytyi vielä pitkään,värinjäämiä vissiin.. muuten olis ideana tosi hieno mut en jaksa olla kokoajan pesemässä konetta.

Vierailija
20/29 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole siksi uskaltanut vielä kokeilla...

olen kokeillut värjätä mustis haalistuneita pesukoneesa ja aika kauan sain pyydystellä jonkinlaisia värijäämiä pesukoneesta. Tiivisteistä ja muualtakin. Vaikka piti pestä tyhjällä ja kuumassa(95Astetta)jälkeenpäin. ja sen taisin tehdä parikin kertaa. Ei värjännyt siis vaatteita mutta yllätyksiä löytyi vielä pitkään,värinjäämiä vissiin.. muuten olis ideana tosi hieno mut en jaksa olla kokoajan pesemässä konetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi