Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset jo isoja, nyt sitä aikaa olisi...mutta emme tee itään yhdessä.

Vierailija
27.07.2012 |

Eri huoneissa nukutaankin. Miten se näin meni. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkiutua eroon typerästä ukosta tai ainakin olla välittämättä siitä. Minä hankkisin heti nuoren toyboyn mutta joudun odottamaan sitä ainakin 10 vuotta vielä, kun mun lapset on vielä pieniä.

Vierailija
2/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkiutua eroon typerästä ukosta tai ainakin olla välittämättä siitä. Minä hankkisin heti nuoren toyboyn mutta joudun odottamaan sitä ainakin 10 vuotta vielä, kun mun lapset on vielä pieniä.

Tuskin oon kuuminta hottia ja eikai tuo mikään ratkaisu muutenkaan olisi, mut vitsihän tuo taisi olla, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
4/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille, uimaan, kaupoille ja illalla vaikka kesäteatteriin. Mitä siellä kotona jaksaa mököttää.

Tai ostakaa vaikka asuntoauto tai moottoripyörä ja lähtekää ajelemaan. Maisemat ainakin vaihtuu ja jollei muu piristä niin vaihtakaa asuntoa kun ei enää lapsen koulun takia tarvi asua koulun lähettyvillä.

Vierailija
5/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohonhan on selkeä ratkaisu. Tehkää lapsi niin on taas puuhaa muutamaksi vuodeksi.

Vierailija
6/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohonhan on selkeä ratkaisu. Tehkää lapsi niin on taas puuhaa muutamaksi vuodeksi.

Vierailija
7/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on kaiken perhetekemisen jälkeen tosi mukavaa, että kaikkea ei tarvitse enää tehdä perheen kanssa. Isot lapset voi rauhassa jättää tuon vähän hajamielisenkin miehen kanssa kotiin, ja lähteä pikku lomalle kaverin kanssa jne. Eikä kaikkea tarvitse enää pitkään etukäteen suunnitella ja järjestellä lapsenvahteja, sen kuin ilmoittaa vaan miehelle (joka viihtyy hyvin kotosalla) että olen jonnekin menossa. Vaikka naimisissa onkin, ei kaikkea tarvitse sen puolison kanssa tehdä.

Vierailija
8/8 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on kaiken perhetekemisen jälkeen tosi mukavaa, että kaikkea ei tarvitse enää tehdä perheen kanssa. Isot lapset voi rauhassa jättää tuon vähän hajamielisenkin miehen kanssa kotiin, ja lähteä pikku lomalle kaverin kanssa jne. Eikä kaikkea tarvitse enää pitkään etukäteen suunnitella ja järjestellä lapsenvahteja, sen kuin ilmoittaa vaan miehelle (joka viihtyy hyvin kotosalla) että olen jonnekin menossa. Vaikka naimisissa onkin, ei kaikkea tarvitse sen puolison kanssa tehdä.

Yksinäinen hotellivl voisi olla kiva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan