Voiko eka treffeillä harrastaa seksiä?
Kuinka kauan tapailette uutta miestä/naista ennen kuin aloitatte sänkyhommat?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:51"]
Jokaisen naiseni kanssa olen harrastanut seksiä heti. Jos on estoja seksin suhteen, on estoja paljon muutenkin. Miksi haluaisin kaiken maailman hankaluuksia seksikumppanin kanssa, kun muutenkin elämässä on aina hankaluuksia?
Muuten ne naiset, joita toiset naiset ja joskus miehetkin pitää sellaisina, että ne antaa heti, on lähes poikkeuksetta estoisia.
[/quote] Tuollaisella esto-kirjoittelulla miehet yrittävät saada naiset ajattelemaan, että ekana iltana on annettavaa. Toivottavasti kukaan nainen ei mene tuon kirjoituksen myötä siihen halpaa, että hyppää heti sänkyyn. Naurettava ajatus, että nainen olisi estoinen jos ei anna ensimmäisenä iltana. BUUHHAAA HAH HAH HAA!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:05"]
Mitä mieltä olette, jos on tuntenut jo kyseisen henkilön, esim netin kautta, ja jutellu vaikka pari kuukautta, niin sittenku viimein tapaa niin onko ok mennä sänkyyn? siis ei pelkkä panotapaaminen, vaan asiat vaa menis niin?
[/quote]
No kyllähän toiseen ihmiseen voi tutustua aika syvällisesti netinkin kautta...
Ei voi tutustau syvällisesti netin kautta. Ainoa oikea menetelmä nettitreffeillä on tapaaminen viimeistään viikon päästä ensikontaktista.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:16"]
Mitä mieltä olette, jos on tuntenut jo kyseisen henkilön, esim netin kautta, ja jutellu vaikka pari kuukautta, niin sittenku viimein tapaa niin onko ok mennä sänkyyn? siis ei pelkkä panotapaaminen, vaan asiat vaa menis niin?
[/quote]
[/quote] TÄH..no ei kyllä pelkällä kirjoittamisella tutustuta vielä minkään vertaa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:51"]
Jokaisen naiseni kanssa olen harrastanut seksiä heti. Jos on estoja seksin suhteen, on estoja paljon muutenkin. Miksi haluaisin kaiken maailman hankaluuksia seksikumppanin kanssa, kun muutenkin elämässä on aina hankaluuksia?
Muuten ne naiset, joita toiset naiset ja joskus miehetkin pitää sellaisina, että ne antaa heti, on lähes poikkeuksetta estoisia.
[/quote] Tuollaisella esto-kirjoittelulla miehet yrittävät saada naiset ajattelemaan, että ekana iltana on annettavaa. Toivottavasti kukaan nainen ei mene tuon kirjoituksen myötä siihen halpaa, että hyppää heti sänkyyn. Naurettava ajatus, että nainen olisi estoinen jos ei anna ensimmäisenä iltana. BUUHHAAA HAH HAH HAA!
[/quote]
Nämä nyt ovat minun kokemuksiani, ja noin on ollut poikkeuksetta.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:05"]
[/quote]
[/quote] TÄH..no ei kyllä pelkällä kirjoittamisella tutustuta vielä minkään vertaa.
[/quote]
Tuohan riippuu ihan itsekunkin kirjoitustaidoista :D .
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:15"]
[/quote]
[/quote]
Tuohan riippuu ihan itsekunkin kirjoitustaidoista :D .
[/quote]
haha totta:-D mut päteeks näihinki "ensitreffeihin" sit jalat kiinni sääntö? ku ei oo kuitenkaa sama, jos tapaisi baaris.
Kyllä voi, nimimerkki ekoilla treffeillä sänkyyn ja onnellisesti naimisissa nyt.
[/quote]
[/quote]
-Juuri noin ja vain juuri noin on syytä kyseenalaistaa netin kautta tapahtuva "tutustuminen". Voin omasta puolestani sanoa ja sen nyt teille naisille paljastaa, näin kun olen itse onnellisesti uskontiellä ja Jumalan armosta vapautunut himojen vietävänä olemisesta, ETTÄ... minäkin, niin halutessani, osaisin netissä esittää vaikka kuinka paljon itseäni fiksumpaa ja kovasti erinomaista ja hienoa tyyppiä ja lirkutella naisille ummet lammet ja lemmet, varsinkin jos ei olisi niin nokon nuukaa, sen suhteen, että puhunko vain totuutta, vaiko että hieman kaunistelisin ja joissain kohdissa liioittelisin omia hyviä puoliani esitellessäni. Voisi jopa lisäillä, elikä suorastaan valehdella sellaisia juttuja, joiden tietää tekevän naiseen vaikutuksen, vaikkapa harrastusten suhteen... Ja noin varsinkin siinä tapauksessa, jos tavoitteena olisikin se, että sitten kunhan vain päästään ihan fyysisesti kontaktiin, siis heti ekoilla treffeillä, ..."paisti" olisikin jo sopivasti "esikypsytetty" sänkyyn kaatamista varten...
Ts. kyllä nettijuttuihin kannattaa AINA suhtautua varauksella, koskapa netissä kaikki on kuitenkin virtuaalista, ja mielikuvamaailmaa, johon pätee sama, kuin yleensä muutenkin kaikkeen teoreettiseen tietoon, tai "tietoon", ...että KÄYTÄNTÖ ON TEORIAN KRITEERI... -tarkoittaen siis sitä, että jos vaikka joku olisi -netissä- onnistunut luomaan ties kuinka hyvän kuvan itsestään, niin vasta livenä tavatessa pystyy ihmisen todella punnitsemaan ja arvioimaan, mikä on totta ja mikä kenties vain toveajattelun siivittämänä ja taitavan sanallisen manipuloinnin perusteella luotua illuusiota...
Noh, meillä harrastetaan monipuolista seksikä päivittäin, mutta silti en ekoilla treffeillä sänkyyn hyppää. Ellen hae todellakin pelkkää seksiseuraa. Nykyisen miehen kanssa odotin monet treffit, eikä se musta mitenkään estoista tee, että osaan hallita haluni. Toi estoista höpöttävä mies kuulostaa just sellaselta oksettavalta pillua vonkaavalta luuserilta, jolle en ainakaan ikinä antaisi :D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 09:35"]
Noh, meillä harrastetaan monipuolista seksikä päivittäin, mutta silti en ekoilla treffeillä sänkyyn hyppää. Ellen hae todellakin pelkkää seksiseuraa. Nykyisen miehen kanssa odotin monet treffit, eikä se musta mitenkään estoista tee, että osaan hallita haluni. Toi estoista höpöttävä mies kuulostaa just sellaselta oksettavalta pillua vonkaavalta luuserilta, jolle en ainakaan ikinä antaisi :D
[/quote]
Vaikka siellä toisessa päässä onkin moralistinen mies, niin... Kerroin omista kokemuksistani. Tein sen mahdollisimman lyhyesti, en höpöttäen. Ja en vonkaa, sen on turhuutta, vaan rohkeasti laitan käteni pillulle ja siitä aloitetaan.
Olen ollut sängyssä yli 100 naisen kanssa ja suurin osa on antanut eka iltana. Tämmöisiä naisia olen käynyt jyystämässä muutaman päivän tai viikon ajan, mutta itse seurustelu "halpojen" kanssa ei ole koskaan kiinnostanut. Onneksi löysin 3 vuotta sitten kauniin ja ihanan tytön, joka oli vielä neitsyt. Seurusteltiin 3 kuukautta ennen sänkyyn menemistä ja sen jälkeen mentiin kuukauden päästä kihloihin. Nyt ollaan jo naimississa ja meille syntyy vauva heinäkuussa.
Onneksi löysin lopulta itselleni kunnon vaimon enkä mitään lähiöruusua.
-Tepa-
Olen ollut sängyssä yli 100 naisen kanssa ja suurin osa on antanut eka iltana. Tämmöisiä naisia olen käynyt jyystämässä muutaman päivän tai viikon ajan, mutta itse seurustelu "halpojen" kanssa ei ole koskaan kiinnostanut. Onneksi löysin 3 vuotta sitten kauniin ja ihanan tytön, joka oli vielä neitsyt. Seurusteltiin 3 kuukautta ennen sänkyyn menemistä ja sen jälkeen mentiin kuukauden päästä kihloihin. Nyt ollaan jo naimississa ja meille syntyy vauva heinäkuussa.
Onneksi löysin lopulta itselleni kunnon vaimon enkä mitään lähiöruusua.
-Tepa-
[quote author="Vierailija" time="30.07.2012 klo 09:08"]
Äitini varoitti aina naisista, jotka antavat eka iltana. Sellaista ei kuulemma kannata häneen tutustuttaa eikä ole sovelias miniäksi.
[/quote]
Onneksi minun mieheni lopetti jo lapsena äidin neuvojen kuuntelun.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2012 klo 14:49"]
Millaisen vaikutelman haluat miehelle jättää. Sori nyt vaan, mutta ekana iltana antava on... "huolimaton" nainen. Mies ottaa kun annetaan, mutta miettii samalla, että onpa tuokin tytteli varmasti päästänyt aika monta miehenkörilästä sisällensä nauttimaan kun näin rutiinilla meni. Suhteella ei käytännössä ole tulevaisuutta tämän jälkeen.
Oikea vastaus ongelmaan on antaa vasta kolmansilla treffeillä. Kiitätte minua vielä joskus siitä, että kerroin teille tämän, saatte nimittäin miesten silmissä paljon enemmän kunnioitusta noudattamalla tätä neuvoa.
[/quote]
Toisaalta kuka itseään kunnioittava nainen haluaisi vakituseen suhteeseen miehen kanssa jolla on noin rajoittunut arvomaailma. Ihan yhden illan suhteesta yli 20v sitten minäkin alfamieheni löysin. Lassukoihin en ikinä vilkaissut kahta kertaa.
tepa luuletko todella että jokainen napsauttamasi akka ois sun kanssa halunnut naimisiin?
Kummallinen on opettama että naisella on aina seurustelu avoliitto tai avioliitto mukuloineen kiikarissa. Ihan kuin nainen ei voisi pelkän nautinnon vuoksi harrastaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:59"]
Kummallinen on opettama että naisella on aina seurustelu avoliitto tai avioliitto mukuloineen kiikarissa. Ihan kuin nainen ei voisi pelkän nautinnon vuoksi harrastaa seksiä.
[/quote]
Ehkä esim. nimimerkki "Tepan" rakastajantaidot eivät ole niin kummoiset, että hän ajattelisi naisten haluavan harrastaa hänen kanssaan seksiä ilman taka-ajatuksia?
Yhdenillan jutut on erikseen, mutta jos toisesta on tosissaan kiinnostunut, niin kyllä mä olen aina odottanut. Nykyisen kanssa tapailtiin tosi aktiivisesti kuukausi(monta kertaa viikossa) ennen kun mentiin sänkyyn, ja nyt oltu muutama vuosi yhdessä. On se seksikin mukavampaa, kun toisesta oikeesti tykkää. :)