Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko eka treffeillä harrastaa seksiä?

Vierailija
27.07.2012 |

Kuinka kauan tapailette uutta miestä/naista ennen kuin aloitatte sänkyhommat?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:59"]

Kummallinen on opettama että naisella on aina seurustelu avoliitto tai avioliitto mukuloineen kiikarissa. Ihan kuin nainen ei voisi pelkän nautinnon vuoksi harrastaa seksiä.

[/quote]

Joko sellainen nainen on tähän maailmaan syntynyt  ?? Jopa jeesuksen tulo maailmaan takaisin olisi pienempi ihme  :D..

Ei näin pojat, älkää uskoko ihmeisiin, kyllä naisella on aina "ketunhäntä kainalossa" kun reisiänsä levittää.

Vierailija
42/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2012 klo 15:49"]

No ensin mä laitan kalenteriin, että koska on tavattu. Nämä ensi tapaamisethan yleensä tapahtuu baarissa ja itse en juo mutta mies on yleensä humalassa.

Jos siinä tyypissä kuitenkin on potentiaalia, se saa multa mun prepaid-numeron ja se saa luvan ottaa yhteyttä, minähän en kenenkään perään soittele.

Sitten pitää olla ainakin kolme päivää vastaamatta sen viesteihin, ettei se vaan luule liian helpoksi.

Sitten voidaan tavata. Ekoilla treffeillä voidaan vaihtaa lyhyt suukko, toisilla jo sitten vähän lupailla enemmän. Pidetään kuitenkin vaatteet päällä ja tapaamisten välissä ainakin muutama päivä.

Kolmen kuukauden jälkeen ensitapaamisesta voi olla että päästän miehen yökylään. Tosin se kyllä edellyttää että ennen sitä on saanut ainakin yhden kohtuuhintaisen lahjan, kukkia ja fasaania suklaakastikkeessa.

Sit me mennään seuraavana kesänä naimisiin, tehdään 2 lasta, rakennetaan omakotitalo ja 12 vuoden päästä erotaan.

Näin olen toiminut jo 5 edellisen miesystävän kanssa.

[/quote]

Nopealla matikalla olet siis 61,5 vuotias? :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2012 klo 15:43"]

Kuinka kauan tapailette uutta miestä/naista ennen kuin aloitatte sänkyhommat?

[/quote]

Pari tuntia on ihan sopiva aika, joskus puolikin tuntia on riittänyt ja esileikki taksissa.

Vierailija
44/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempaa, eipähän tule tilannetta jossa on tunnetasolla jo lähellä rakastumista mutta sitten viimein kun päästään "asiaan" niin seksi ei toimikaan (=liian iso, liian pieni, liian löysä, liian kireä, täysin eri mieltymykset jne..).

Tulipa sitä itsekin aloitettua nykyisen aviomiehen kanssa suhde hyvinkin fyysisellä tasolla. Seksi oli todella hyvää ensimmäisestä tapaamispäivästämme lähtien ja meillä oli muutenkin mukavaa yhdessä.

Nykyään sitten ollaan naimisissa ja seksi on edelleen todella hyvää.

Vierailija
45/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2012 klo 15:44"]

Ei aikuisen tarvitse esittää mitään teini neitsyttä.

[/quote] Ei kukaan mitään esitäkään, ainakaan neitsyttä. Se nyt vaan on niin että itse sadan kerran ekana iltana sänkyyn menneenä suosittelen kuitenkin tapailemaan muutaman kerran ennen sänkyyn menoa. Siinä on vaan jotain hienoa kun ei heti mennä sänkyyn. Omat silmätkin katselevat sitä miestä toisin ja enemmän arvostaen (hassua mutta niin se vaan on). En oikein ymmärrä mikä siinä on, mutta nähkää nyt ainakin kolme-neljä kertaa ennen sänkyyn menoa. Tai vaikka enemmänkin.

Vierailija
46/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:08"]

Kummallinen on opettama että naisella on aina seurustelu avoliitto tai avioliitto mukuloineen kiikarissa. Ihan kuin nainen ei voisi pelkän nautinnon vuoksi harrastaa seksiä.

[/quote]

Joko sellainen nainen on tähän maailmaan syntynyt  ?? Jopa jeesuksen tulo maailmaan takaisin olisi pienempi ihme  :D..

Ei näin pojat, älkää uskoko ihmeisiin, kyllä naisella on aina "ketunhäntä kainalossa" kun reisiänsä levittää.

[/quote]

Älä syytä naisia siitä, että sä oot huono sängyssä.

Vierailija
47/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:47"]

Olen ollut sängyssä yli 100 naisen kanssa ja suurin osa on antanut eka iltana. Tämmöisiä naisia olen käynyt jyystämässä muutaman päivän tai viikon ajan, mutta itse seurustelu "halpojen" kanssa ei ole koskaan kiinnostanut. Onneksi löysin 3 vuotta sitten kauniin ja ihanan tytön, joka oli vielä neitsyt. Seurusteltiin 3 kuukautta ennen sänkyyn menemistä ja sen jälkeen mentiin kuukauden päästä kihloihin. Nyt ollaan jo naimississa ja meille syntyy vauva heinäkuussa.

Onneksi löysin lopulta itselleni kunnon vaimon enkä mitään lähiöruusua.

-Tepa-

[/quote]

Miten noin paljon ajettu mies on kelvannut neitsyelle? Olet tainnut valehdella kumppaniesi määrän vaimollesi?

Vierailija
48/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepa kuulostaa aika huolimattomasti jakelevan mulkkuaan joka reikään. Onneksi en ole tuollaisen vaimo. Oksettava ajatus.. Mahtaako pitää naimisissa ollessaankaan housujaan jalassa vieraiden naisten kanssa. Ja vielä kehtaa niitä naisia morkata!

Vierailija
49/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2012 klo 15:44"]

Ei aikuisen tarvitse esittää mitään teini neitsyttä.

[/quote] Ei kukaan mitään esitäkään, ainakaan neitsyttä. Se nyt vaan on niin että itse sadan kerran ekana iltana sänkyyn menneenä suosittelen kuitenkin tapailemaan muutaman kerran ennen sänkyyn menoa. Siinä on vaan jotain hienoa kun ei heti mennä sänkyyn. Omat silmätkin katselevat sitä miestä toisin ja enemmän arvostaen (hassua mutta niin se vaan on). En oikein ymmärrä mikä siinä on, mutta nähkää nyt ainakin kolme-neljä kertaa ennen sänkyyn menoa. Tai vaikka enemmänkin.

[/quote]

Jokainen tyylillään, mutta ei se tee kenestäkään parempaa tai huonompaa, kumminpäin tahansa onkin tehnyt.

Vierailija
50/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25-vuotias (tai varsinkaan alle 20-vuotias) ei voi, sillä häntä pidetään h***ana. Mutta nelikymppinen voi, sillä häntä pidetään vain vapautuneena naisena.

Vierailija
51/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naiseni kanssa olen harrastanut seksiä heti. Jos on estoja seksin suhteen, on estoja paljon muutenkin. Miksi haluaisin kaiken maailman hankaluuksia seksikumppanin kanssa, kun muutenkin elämässä on aina hankaluuksia?

Muuten ne naiset, joita toiset naiset ja joskus miehetkin pitää sellaisina, että ne antaa heti, on lähes poikkeuksetta estoisia.

Vierailija
52/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2012 klo 14:49"]

Millaisen vaikutelman haluat miehelle jättää. Sori nyt vaan, mutta ekana iltana antava on... "huolimaton" nainen. Mies ottaa kun annetaan, mutta miettii samalla, että onpa tuokin tytteli varmasti päästänyt aika monta miehenkörilästä sisällensä nauttimaan kun näin rutiinilla meni. Suhteella ei käytännössä ole tulevaisuutta tämän jälkeen.

Oikea vastaus ongelmaan on antaa vasta kolmansilla treffeillä. Kiitätte minua vielä joskus siitä, että kerroin teille tämän, saatte nimittäin miesten silmissä paljon enemmän kunnioitusta noudattamalla tätä neuvoa.

[/quote]

:D

Mä en ikinä ottais miestä joka ajattelee noin. Siksipä nain ekoilla treffeillä. Tippuu kaksinaismoralistit pois.

Vierailija
53/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:08"]

[/quote]

[/quote]

Mä olen joka ikinen kerta harrastanut vain nautinnon takia.

Vierailija
54/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi! Jos molemmista tuntuu siltä, niin menoksi vaan...

Vierailija
55/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä mieluiten mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, jos se molempia kiinnostaa. Rasittava tapailla ihmistä "hyvä tyyppi-/kaveripohjalta", ellei hakusessa oo ihan vaan kaveri.

Vierailija
56/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:51"]

Jokaisen naiseni kanssa olen harrastanut seksiä heti. Jos on estoja seksin suhteen, on estoja paljon muutenkin. Miksi haluaisin kaiken maailman hankaluuksia seksikumppanin kanssa, kun muutenkin elämässä on aina hankaluuksia?

Muuten ne naiset, joita toiset naiset ja joskus miehetkin pitää sellaisina, että ne antaa heti, on lähes poikkeuksetta estoisia.

[/quote] Täällä nainen, joka ei koskaan mene sänkyyn ensimmäisenä iltana. Pidän vakipanoa sitä varten ja uuden suhteen kanssa sitten alkuun vaan jutustellaan.

Vierailija
57/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2012 klo 14:49"]

Millaisen vaikutelman haluat miehelle jättää. Sori nyt vaan, mutta ekana iltana antava on... "huolimaton" nainen. Mies ottaa kun annetaan, mutta miettii samalla, että onpa tuokin tytteli varmasti päästänyt aika monta miehenkörilästä sisällensä nauttimaan kun näin rutiinilla meni. Suhteella ei käytännössä ole tulevaisuutta tämän jälkeen.

Oikea vastaus ongelmaan on antaa vasta kolmansilla treffeillä. Kiitätte minua vielä joskus siitä, että kerroin teille tämän, saatte nimittäin miesten silmissä paljon enemmän kunnioitusta noudattamalla tätä neuvoa.

[/quote]

Mutta onneksi maailmaan mahtuu myös terveellä itsetunnolla varustettuja miehiä, jotka eivät koe alemmuudentuntoa siitä, että naisella on ollut miehiä jo ennen häntäkin :)

Vierailija
58/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:47"]

Olen ollut sängyssä yli 100 naisen kanssa ja suurin osa on antanut eka iltana. Tämmöisiä naisia olen käynyt jyystämässä muutaman päivän tai viikon ajan, mutta itse seurustelu "halpojen" kanssa ei ole koskaan kiinnostanut. Onneksi löysin 3 vuotta sitten kauniin ja ihanan tytön, joka oli vielä neitsyt. Seurusteltiin 3 kuukautta ennen sänkyyn menemistä ja sen jälkeen mentiin kuukauden päästä kihloihin. Nyt ollaan jo naimississa ja meille syntyy vauva heinäkuussa.

Onneksi löysin lopulta itselleni kunnon vaimon enkä mitään lähiöruusua.

-Tepa-

[/quote]

-Onneksi olkoon! Vaikkakin samaan hengenvetoon täytyy todeta, että et olisi kyllä tuota ansainnut, kun ajattelee kertomaasi "naimahistoriaasi"... No, mutta jos ymmärrät tämän asianlaidan olevan juuri näin, niin toivon kuitenkin parasta sinulle ja perheellesi...! 

Vierailija
59/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 15:51"]

[/quote] Täällä nainen, joka ei koskaan mene sänkyyn ensimmäisenä iltana. Pidän vakipanoa sitä varten ja uuden suhteen kanssa sitten alkuun vaan jutustellaan.

[/quote]

Omapa on vahinkosi.

Vierailija
60/64 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2012 klo 09:08"]

Äitini varoitti aina naisista, jotka antavat eka iltana. Sellaista ei kuulemma kannata häneen tutustuttaa eikä ole sovelias miniäksi.

[/quote]

-Ensin tuli mieleen, että viisas äiti sinulla; mutta toisaalta melko ristiriitainen ajattelumalli, koska siinä on rivien välistä luettavissa, että se olisi kuitenkin ihan ok., että hänen poikansa voisi kyllä harrastaa jo ekojen treffien iltana seksiä...? -Tyhmä äiti sinulla... ;)  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi