Haluan tähän taloon asumaan!!
Kommentit (24)
Ei kai kukaan järkevä ihminen osta tuollaista taloa jos siinä ei ole kodinhoitohuonetta. Mä en ainakaan pohjakuvasta sitä löytänyt!
asutaan nyt kolmiossa kivikaupungissa ja oletan, että pyykit mahtuis tonne jonnekin =)
ihan jees, myyntikuvien kuvankäsittely kerrassaan perseestä.
Ei saa aikaan ostohaluja, ärsyttää vaan kun luullaan ostajia niin tyhmiksi.
ilman kodinhoitohuonetta??? Mihin tuupataan puukkikone? Kylppäriinkö? Onko tuo talo todella uusi? Kuka rakentaa tuollaisen talon ilman khh?Sori en vaan tajua...
Me pistettiin tarjous sisään tänään :).
tuhottomasti pieniä huoneita. Alhaalla vastakkain kaksi kylpytilaa mutta ei kodinhoitohuonetta!??
yksi vessa! Meille tuo talo olisi hyvä, kaikilla lapsilla oma huone yläkerrassa, mutta voi taivas niitä aamuja ja iltoja kun tappelevat ainokaisen vessan oven takana...
alakerran saunallisessa kylppärissä pitäis olla sen verran tilaa että sinne mahtuisi toinen suihku ja amme. Alakerran toisen kylpytilan tilalla pitäisi olla se khh!
Alakerran toiseen kylppäriin sisäänkänyti makkarin ja vaatehuoneen kautta??? Ja se puuttuva khh!...katsoinko todella oikein?
Muutenkin liian iso. Hirvittää oikein kun katsoo hintaa ja miettii asumiskustannuksia. Mulle riittäis vaatimattomampikin. Joku 150 neliöö järven rannalta olis oikein luksus. Vaikka voittaisin lotossa, niin tuskin isompaa lukaalia ostaisin. Muuten sitten tekisin talosta unelma-asunnon kotikylpylöineen ja rantasaunoineen. :))
mutta jotenkin valju. Kiinnostavia sisustusratkaisuja käytetty, mutta en haluaisi kuitenkaan muuttaa tuohon.
yläkerta ei taas noiden kuvien perusteella ollut minun mieleeni. Tontti näytti kauniilta.
sen lottovoiton ja palkkaan siivoojan, liian paljon siivottavaa tilaa
Eipä tarttis erikseen kesämökistä haaveilla.
Tuo talo on hyvin seesteinen sisältä, tosi kodikas.
Rakastuin, mutta rahat puuttuu.
ainoa mistä en tykkää on toi maalaamaton mänty. Sain 80-luvulla loppuelämän yrjötyksen sitä kohtaan Mut sen nyt maalaisi helpolla piiloon.
mutta jotenkin valju. Kiinnostavia sisustusratkaisuja käytetty, mutta en haluaisi kuitenkaan muuttaa tuohon.
niin kerrankin ihana talo! Puun väri vaihtuis äkkiä valkoseks ja vähän sarmää kaipaa, mutta muuten just mun makuun!
Kauanko Kirkkonummelta ajaa Töölöön aamulla?