Onko kenenkään mies soitellu ja viestitellyt jonkun toisen naisen kanssa.
(ei mitään viattomia viestejä). Mutta mitään muuta ei ole tapahtunut.
Miten olette suhtautuneet ja toimineet? Miten mies on käyttäytynyt sen jälkeen kun olet saanut tietää?
Kommentit (17)
Sain tietää kun myöhään illalla tuli tekstari ja pyysin miestäni näyttämään sen minulle, eipä näyttänyt kun ei kestänyt päivän valoa ja siitä alkoi meidän parisuhdekriisi...
On varmaa ettei mitään muuta ole tapahtunut, se paistoi läpi viesteistä. Mutta selkeästi mieheni mielikuvituksessa kyllä tapahtui paljon muutakin :( Kyllähän siitä kriisi tuli, harkitsin puolitosissani jopa eroakin. Miehen oli luvattava ryhdistäytyä ja sanoin etten moista enää toista kertaa katsele. Tuosta nyt vuosi aikaa ja alkaa tapahtunut vihdoin jäämään taka-alalle, vaikka silloin tällöin muistuu mieleen tai tulee mustasukkaisia epäilyjä.
mies myös väitti ettei mitään ole tapahtunut. Tosin mies nyt voi sanoa mitä tahansa...
ap
mä mieluummin teen sellaisen rikoksen, että luen miehen viestjä, kuin että elän koko ajan niin että epäilen jotain... ja yleensä naisen vaisto osuu oikeaan. Mä olen tyytyväinen, että olen miehen viestejä lukenut, muuten olisin onnellisena elänyt parisuhteessa, jossa toinen on täysi idiootti.
lukea miehen viestejä. Jos jaamme rahat ja yhteiset eritteet, niin kyllä siinä voi jo viestejäkin jakaa. Piilossa en niitä lue, mutta kyllä minä joskus luen tekstarin, jos olen puhelimen vieressä. Ja mies saa lukea minun tekstarini.
En tietenkään halua, että mies tietää kaikkea, mitä teen. Tyttökavereiden kanssa juttelen asioita, mikä on minun yksityisyyttäni. Mutta kännykkä on osoitus luottamuksesta, ei yksityisyydestä.
muuten olisin onnellisena elänyt parisuhteessa, jossa toinen on täysi idiootti.
LOL!!! Eli sulle ei olis selvinny että miehesi on idiootti, jollet olisi lukenu sen viestejä. Jos et olisi siis lukenut viestejä, eläisit edelleen onnellisena parisuhteessa! :D Ei helvetti, mä en kestä näitä ihmisiä!!!
No, kiitos nauruista nyt kuitenkin.
LOL!!! Eli sulle ei olis selvinny että miehesi on idiootti, jollet olisi lukenu sen viestejä. Jos et olisi siis lukenut viestejä, eläisit edelleen onnellisena parisuhteessa! :D Ei helvetti, mä en kestä näitä ihmisiä!!!
Minä joskus mm. pelasin miehen kännykällä kännykkäpeliä tai katsoin jonkun tutun numeron sieltä. Joskus katsoin huvikseni millaisia viestejäkin on saanut. Hälytyskellot alkoi soida kun miehen kännyyn ilmestyi 5-numeroinen suojakoodi.
Ja kyllähän se petti. Ja siitä päästiin yli rankimman kautta.
Kun kotona oli kaikki ihan niinkuin ennenkin
En ole koskaan pettänyt häntä, mutta siltikään kaikki viestini eivät kuulu hänelle.
Mielestäni te miestenne viestejä tutkivat naiset kaivatte omaa kuoppaanne. Jos viestit ovat vain viattomia vitsailuja tms. miksi niistä pitäisi hermostua? Miehenikin lähettelee viestejä naispuolisten työkavereidensa kanssa ja olen melko varma, että hänellä ei ole mitään peliä kenenkään kanssa, koska tunnen heidät kaikki. Ihan samalla tavalla minullakin on ystäviä sekä miehissä että naisissa.
että kommunikoin mieheni kanssa esim. puhumalla ja silmiinkatsomisella (ja näin ollen pääsen selville vedättääkö se mua) mieluummin kun lukemalla sen viestejä.
Mun ei tarvi olla niin bitch että kyttäisin jotain kännykkää.
t. 11
Ihanko luulet ettei sun mies petä pelkästään silmiin katsomalla...???
11 taitaa tosiaan omata sinisimmät silmät
Ihanko luulet ettei sun mies petä pelkästään silmiin katsomalla...???
Mutta aivan luonnottomalta tuntuu tämä kyttäys-mentaliteetti... Ihan niinkuin perusolettamus olisi että kaikki miehet on vaan munansa vietävissä olevia reppanoita, joista naisten pitää pitää kiinni - viis siitä miten kyseenalaisin keinoin.
Mun mielestä parisuhteessa on jotain pahasti pielessä, jos ei tunne toista niin hyvin että pitää sen viestejä mennä penkomaan tai muuten "todisteita keräämään".
Ja kyllä, aivan tosissani olen.
T. 11
Mun mielestä parisuhteessa on jotain pahasti pielessä, jos ei tunne toista niin hyvin että pitää sen viestejä mennä penkomaanSitä sä et nyt ymmärtänyt, että monesti se nainen onkin jotain outoa jo havainnut ja hakee tukea näille havainnoilleen viestejä katsomalla. Yllättävän usein on tärpännyt.
Suoraan kysyttäessä ne miehet (jotka pettävät) valehtelevat ihan sumeasti.
olen epäillyt jo pitkään että jotain on vialla... ja olihan siellä sitten viestejä :((
mä en ole edes vihainen...lähinnä surullinen ja tosi pettynyt.
ap