Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos huolestuttaa mitä mies tekee,

Vierailija
27.07.2012 |

kun on vaikkapa lasten kanssa keskenään, mihin ottaa yhteyttä?

Meillä mies on selvästi masentunut ja joka päivä vaan edellistä vihaisempi. Huutaa kaikesta ja kaikille. Eilen sai kohtauksen kun kuuli että syyriasta rauhanturvaajat kotiutuvat, sellaisia mammanpoikia ja vetelyksiä jne.. ja sai itsensä ihan uskomattomaan raivoon, siinä ei mitkään selitykset auta.

Vähän aikaa sitten näki teinejä väärässä paikassa mopoilla ja kävi sitten potkimassa ja kaatamassa mopot. Tottakai uhkasi myös väkivallalla.

Mulla alkaa kärsivällisyys loppua eli mihin olen yhteydessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaava käytös lasten aikana ja toisten omaisuuden vaurioittaminen.

Vierailija
2/6 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinien olisi pitänyt nostaa meteli mopojen potkimisesta, minä en sitä voi tehdä.

Ja vaikka miten huutaa ja räyhää lasten nähden, ei kai siihen poliisi puutu? Sitten vasta kun pimahtaa lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi myös sinua ja omia lapsianne kohtaan uhkaava ja saakopelätä että käy teihin käsiksi?

Vierailija
4/6 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ainakaan vielä käynyt käsiksi, huutaa ja haukkuu pienimmästäkin asiasta.

Mutta tosiaan jokainen päivä on edellistä pahempi, joten olen oikeasti nyt huolissaan mitä voi joskus tehdä.

Vierailija
5/6 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua, jollain saattanut esim. moposta hajota jarrukahva, vilkku tms. Mitä nyt moposta hajoaa, kun sen kaataa.

Siis sellaista mitä teinit ei ihan tuosta vaan unohda, käyvät todennäköisesti vandalisoimassa teidän autoa tai jotain vastaavaa.

Vierailija
6/6 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sosiaalitoimistoon. Konkreettista apua miehellesi sieltä tuskin tulee, mutta ehkä mies havahtuu tilanteeseen kun tajuaa, ettet enää uskalla jättää lapsia hänen kanssaan kahden kesken.