Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vielä löytää tasavertaisen kumppanin? Olen aina ollut

Vierailija
26.07.2012 |

vääränlaisten miesten kanssa. Eka poikaystäväni oli minua 17 vuotta vanhempi. Aloimme seurustella, kun olin 19 ja mies oli 36. Olimme yhdessä melkein 4 vuotta. En halunnut asettua ja mies halusi. Eromme jälkeen hänellä oli heti uusi nainen ja pian perhe kahden lapsen kanssa. Nykytilanteesta en tiedä.

Sittemmin tapasin miehiä, monia, ja aloin seurustella 8 vuotta vanhemman miehen kanssa. Muutimme yhteen "heti" ja olimme kihloissa pian. Mies oli tosi omistushaluinen ja mustasukkainen, halusi tulla seuraamaan työpäivääni työpaikalle, koska hänestä oli tärkeää nähdä, keitä tapaan työpäiväni aikana. Erosimme, en kestänyt jatkuvaa vahtaamista. Olimme yhdessä 1,5 v.

Sen jälkeen on ollut rakkauksia, jatkuvasti. Mutta ei koskaan itseäni +/- 5v. mieheen. Nytkin eräs yli 20v. minua vanhempi mies yrittää väkisin vokotella mukaansa.

Olen naimisissa aseksuaalisen (?) 15v. itseäni vanhemman miehen kanssa.

Olen käynyt terapiassa ja tavallaan tiedän, missä mennään. Silti kysymys arvon av-raadille, mitä tekisit sijassani? Olemme lasteni isän (aviopuolisoni) kanssa "ystäviä", mitään läheisyyttä ei ole. Ei kuitenkaan vihamielisyyttäkään. Lapset 2v. ja 6v. KIITOS!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna keskittyisin tilanteen parantamiseen miehen kanssa. Löytyisikö sitä läheisyyttä jotenkin? Keskustelkaa, sopikaa rajoja ja sääntöjä. Jos et saa seksiä puolisoltasi, voisitko luvalla etsiä sitä muualta? En hajottaisi perhettäni. En haaveilisi uudesta onnesta, kun on pieniä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi