Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai vitsit, että olen väsynyt, aah, onneksi perjantai häämöttää...

Vierailija
26.07.2012 |

Mies on lomalla lasten kanssa kotona ja itse käyn töissä. Ja voi helvata sitä kaaosta, mikä joka päivä odottaa, kun tulen kotiin. Mies armollisesti tekee ruoan ja tästä muistuttaakin, kun hän joka päivä on tehnyt lapsille ruoan.

Minä tulen töistä kotiin, laitan kaupasta hakemani ruoat kaappiin, syön, siivoan keittiön (mies onkin oikea kokkikolmonen, ruokaa on pitkin seiniä) ja sitten alan siistiä kotia sisältä ja pihalta. Laitan pyykit pyörimään, jos jaksan, viikkaan puhtaat kaappiin, vien roskat. Lämmitän lapsille saunan tai vaihtoehtoisesti suihkuun ja ovat vielä pieniä, joten pesuapu on tarpeen.

Teen töissä usein pidempää päivää, koska on loma-aika ja oman työn lisäksi pitää tehdä toisten töitä. En kuitenkaan voi tehdä iltapäivästä pidempään, että ehtisin olla lastenkin kanssa, joten menen sitten kukonpierun aikaan töihin aamusta.

Koko pitkä kesä on ollut tätä ja missä mies on, kun olen kotona. No sehän häipyy heti kalastamaan, sekä arki-iltoina että viikonlopuksi. Ooh, olen onnellinen kun palaamme arkeen, lapset kouluun ja hoitoon ja mies painuu töihin kotoa sotkemasta!!! Eikä minun tarvitse enää käyttää arki-iltoja siivoiluun, vaan voin olla lastenkin kanssa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän