Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seksi uuden miehen kanssa?

Vierailija
26.07.2012 |

Tuli mieleeni tosta ketjusta, jossa kysytään seksikumppaneiden määrää, että millaista se seksi on toisen miehen kanssa?

Varmasti tyhmä kysymys, mutta ottakaa huomioon, että olen jo yli 40v ja silti vain yksi seksikumppani eli mieheni.

Kertokaa! Pelottaako eka kerta uuden kanssa? Mietityttääkö taudit? Etsittekö vain seksiä vai "sitä oikeaa?"

Minusta tuntuisi todella vaikealta mennä uuden miehen kanssa sänkyyn. Miettisin, mitä hän ajattelee raskausarvistani tai kelpaanko hänelle kun en osaa kaikkia "uusia" temppuja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seksiä, käytä uusi miehesi testissä.

Vierailija
2/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on tärkeimpiä asioita kuin seksi.

Esimerkiksi selvittää se miksi tuo asia on sinulle ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni tosta ketjusta, jossa kysytään seksikumppaneiden määrää, että millaista se seksi on toisen miehen kanssa?

Varmasti tyhmä kysymys, mutta ottakaa huomioon, että olen jo yli 40v ja silti vain yksi seksikumppani eli mieheni.

Kertokaa! Pelottaako eka kerta uuden kanssa? Mietityttääkö taudit? Etsittekö vain seksiä vai "sitä oikeaa?"

Minusta tuntuisi todella vaikealta mennä uuden miehen kanssa sänkyyn. Miettisin, mitä hän ajattelee raskausarvistani tai kelpaanko hänelle kun en osaa kaikkia "uusia" temppuja.

Kemiat kertovat kyllä paljon jo etukäteen. Itse olen nyt kypsemmällä iällä mennyt sänkyyn vain sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa INTOHIMO tuntuu, ja se tuntuu myös sängyssä. Raskausarvista viis, rupsahtaneisuudesta viis, miehellekin on tärkeintä, että nainen on sinut itsensä kanssa.

Vierailija
5/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä tuntuu, että ihminen, jolla ei ole kymmeniä seksikumppaneita, on halveksittava.

Itse en näe asiassa ongelmaa.

Mutta kyllä, olen joskus miettinyt, millaista seksi olisi toisen miehen kanssa. Mutta kuten jo aloituksessa sanoin, en uskaltaisi kokeilla, koska en varmasti osaisi tyydyttää miestä, jolla olisi kokemuksia sadoista naisista.

ap

Vierailija
6/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä tuntuu, että ihminen, jolla ei ole kymmeniä seksikumppaneita, on halveksittava.

Olen ollut aviossa nykyisen kumppanin kanssa 22 vuotta eikä koskaan ole tullut mieleen pettää häntä millään tavalla.

Vierailija
7/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe asiassa ongelmaa.

Mutta kyllä, olen joskus miettinyt, millaista seksi olisi toisen miehen kanssa. Mutta kuten jo aloituksessa sanoin, en uskaltaisi kokeilla, koska en varmasti osaisi tyydyttää miestä, jolla olisi kokemuksia sadoista naisista.

ap

Hei ap, ei se niin mene, että se tyydyttäminen tai tyydyttämättömyys olisi määristä kiinni. Itselläni on ollut hyvin paljon seksikumppaneita, ja kyllä se seksin toimivuus on ihan niistä kahdesta ihmisestä kiinni, ketkä sillä hetkellä seksiä harrastavat. Olen seurustellut sellaisen miehen kanssa, jolle olin suunnilleen kahdessadas seksikumppani, ja vaikka olin itse kokemattomampi, meidän seksi oli aivan ihanaa molempien mielestä. (Erosimme ihan muista syistä.)

Vierailija
8/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on tärkeimpiä asioita kuin seksi. Esimerkiksi selvittää se miksi tuo asia on sinulle ongelma.

Nykypäivänä tuntuu, että ihminen, jolla ei ole kymmeniä seksikumppaneita, on halveksittava. Itse en näe asiassa ongelmaa. Mutta kyllä, olen joskus miettinyt, millaista seksi olisi toisen miehen kanssa. Mutta kuten jo aloituksessa sanoin, en uskaltaisi kokeilla, koska en varmasti osaisi tyydyttää miestä, jolla olisi kokemuksia sadoista naisista. ap

satoja naisia ei välttämättä ole itsekään mikään hyvä seksissä. Joku syyhän siihen pitä olla, että noita kumppaneita on satoja. Kyse voi olla myös seksiriippuvuudesta. Sellainenhan ihminen ei ol ekoskaan tyytyväinen, mikään ei riitä. Tyytyväisin seksiin pitäisikin olla aivan tavallisen ihmisen,jolle riittää se vakikumppani.

Vierailija
9/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on tärkeimpiä asioita kuin seksi. Esimerkiksi selvittää se miksi tuo asia on sinulle ongelma.

Nykypäivänä tuntuu, että ihminen, jolla ei ole kymmeniä seksikumppaneita, on halveksittava. Itse en näe asiassa ongelmaa. Mutta kyllä, olen joskus miettinyt, millaista seksi olisi toisen miehen kanssa. Mutta kuten jo aloituksessa sanoin, en uskaltaisi kokeilla, koska en varmasti osaisi tyydyttää miestä, jolla olisi kokemuksia sadoista naisista. ap

satoja naisia ei välttämättä ole itsekään mikään hyvä seksissä. Joku syyhän siihen pitä olla, että noita kumppaneita on satoja. Kyse voi olla myös seksiriippuvuudesta. Sellainenhan ihminen ei ol ekoskaan tyytyväinen, mikään ei riitä. Tyytyväisin seksiin pitäisikin olla aivan tavallisen ihmisen,jolle riittää se vakikumppani.

Juu se syy voi olla seksiriippuvuus mutta voi se olla muutakin. Elämä nyt ei ole kaikilla ihan samanlaista.

Satojen seksikumppanien ihminen voi olla hyvä sängyssä tai huono sängyssä. Tyytyväinen tai tyytymätön. Ei sitäkään tuosta pysty päättelemään.

Vierailija
10/10 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä samaa jyystämistä. En ymmärrä koko seksin merkitystä!! Siksipä tässä olen elänytkin 3 vuotta ilman ko toimintaa ja ei tunnu missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi