Fjällräven Kånken reppu
Onko kenelläkään Fjällräven Kånken reppua? Koulurepuiksi lapsille mietiskelin kyseistä reppua. Onko ollut hyvä ja toimiva reppu? Entä ovatko repun olkahihnat olleet kestävät? Kun näyttävät aika ohuille ja reppuun tulee kuitenkin paljon painoa kirjoista.
Kommentit (58)
Eilen ostettiin nelosluokkalaiselle semmonen siniten jossa on harmaa kahvat ja olkaimet. Tos hyvä sano tyttö vaikka ei oo käytänytkään vielä. :D
minuakin mietityttämään nuo ohuet olkahihnat, ovatko mukavat käytössä. Kun kirjoja on kannettavana välillä montakin ja reppu selässä kuljettava kolometrikaupalla. Pitää varmaankin itselle ostaa kyseinen reppu :) ja lapsille etsiä jotain muita vaihtoehtoja.
ap
ja ko reppu on ihan lemppari. Tytöllä on muitakin laukkuja ja reppuja, joten voi tarvittaessa vaihtaa. Nyt meillä lähtee poika kouluun ja kånken on hankittu. Hyvä reppu!
Ne hihnat ovat ohuet, jotta reppua olisi paska kantaa toisella olalla. Lapselle ei sovi, itseäkin harmittaa ne hihnat, jos on paljon kannettavaa.
Yliopistolla sitten pakollinen uniformulisuke;)
olkahihnat ihan liian kapeat koulurepuksi, jolla kuitenkin on painoa ihan kiitettävästi.
Harmitti, olisin ostanut sellaiset lapsille (itse olisin halunnut lapsena sellaisen enkä saanut), mutta en voi antaa kantaa useamman kilon reppua noin kapeilla hihnoilla.
pehmustetut ja kaartuvat olkaimet auttaa reppua pysymään pienillä hartioilla, useampi tasku että avaimet ja känny eri paikkaan kuin kirjat ja tukeva selkäpehmuste
Ompele itse niiden narujen päälle vähän paksummat pehmusteet?
Se on tosi paha puute. Olen yhteen meidän perheen Kånkeneista tehnyt sivutaskuun sellaisen levikkeen, että siihen menee normikokoinen juomapullo.
Itselläni oli aikoinaan Kånken yläasteelta yliopistoon käytössä. Nyt osalla lapsista on omat Kånkenit.
Vierailija kirjoitti:
Kånken on tosiaankin pelkkää kangasta, eikä se selän vaahtomuovi ole hyväksi selälle. Kasvavalle lapselle ostaisin repun, jossa on tukevat olkahihnat, eikä sellaisia naruja. Koulukirjat painaa, eikä kyseinen ohut materiaali pidä reppua muodossaan.
En suosittele koulurepuksi. Päiväkoti- tai kerhoreppuna toimisi mini kånkenit, kun sisältönä olisi lähes pelkkiä vaatteita.
Lapset varmaan innostuvat myös ennemin valitsemaan itse omat reppunsa kivoilla kuvilla :)
Tämä! Täyttä asiaa, kånken on ihan paska ja nyky av:lla sitä jostain syystä hehkutetaan :(
Minulla on Kånken reppu ja on kestävä käyttö se vaahtomuovi on vaan pakkaus materiaalia ja olkaimet voi ostaa erikseen ja kiinnittää koska ohuet olkaimet voi aiheuttaa kipua tai ryhdin menemistä
Ihme kasari-ilmiö tullut muotiin. Me aina lasketaan Kånkenit kaupungilla ja sitten eniten nähnyt saa vinkkupullon.
Minä tässä innostuin tuosta Kånken repusta joten netistä katoin pikkasen siitä ja tuli tää sivu ekaks esille. Mutta asiaan minä olen menossa yläasteelle nyt kesän jälkeen niin haluaisin uuden koulurepun en laukkua koska on niin huono hartioille, mutt a sopisiko se jos ostaisin pehmusteet olkahihnoihin koska mää oikeesti rakastuin siihen ja mikä koko olisi hyvä olen vain netistä katsonut sitä koska asun aika maaseudulla ikä täällä oikein ole nuita jäälleenmyyjiä.Kiitos jos joku vastaa!