Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostettiinko narttukoira??

Vierailija
26.07.2012 |

Huomasin eilen 8 viikkoisella tyttökoiralla kikkelin. Sellainen pehmeä pollukka ihan alavatsalla takajalkojen välissä. Vai voiko pienirotuisen narttupentukoiran anatomia olla noin paljon urosta muistuttavaa??? Hivenen hämmentävää. Myyjälle jo soitin ja sanoi, että tyttö se on ja että kikkeli olisi ylempänä vatsalla ja se voi näyttää erehdyttävästi samalle nartulla ja uroksella jos ei tiedä asiaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttökoirien ulkoiset sukuelimet on tosiaan sellainen pallukka, ootas vaan kun tulee juoksut ;) silloin siitä tulee varsinainen sämpylä. Kuvaa en löytänyt, mutta tässä vertailun vuoksi poikakoiran värkki - vaikka tässä kuvassa ei pentukoiraa olekaan, niin siitä selviää ainakin että sijainti on tosiaan hyvin pitkällä vatsan puolella. Poikakoiranhan tunnistaa jo ihan kadullakin siitä että se kikkeli hilluu ihan selvästi näkyvissä vatsan puolella, ei jalkovälissä kuten nartulla.

http://media.photobucket.com/image/female%20puppy%20genitals/jennybug57…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/28 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta provohan tämä on.

Vierailija
25/28 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta provohan tämä on.

Vierailija
26/28 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki mun koirat on pitkän ja hyvän elämän eläneet. Tekemällä oppii eikä koira siitä vahingoitu jos kaikkea ei tiedä, silloin vain etsitään asiasta tietoa.

Vierailija
27/28 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sulle poikakoiraa myy tyttökoirana??

En ole ainakaan ikinä kuullut, että näin olisi käynyt.

Mut niin kuin moni muukin tuolla on jo sanonut, niin olisi ehkä edes yksi koirista kertova kirja kannattanut plärätä läpi, ennen kuin sitoudut eläimeen.

Vierailija
28/28 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ekan koiran ottaja välttämättä tollaisia tajua, että missä kohdassa mitkäkin nippulat koiranpennuilla on. Olettaa että kasvattaja tietää sukupuolen, niinkuin onkin, ja sitten kotona alkaa ehkä ihmetellä asioita.

Mulla on aina ollut koiria, muistan kun otin ekan kissanpentuni ja se oli kolli. Sitten vuorostani ihmettelinkin missäs sen pippeli on, kun kissan anatomiahan eroaa koiran vastaavasta. Ei poikakissalla ole vatsassa mitään nappulaa.

Että tyhmähän minäkin olin kun saapas vaikka olin ihan aikuinen ihminen :D