Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on seksi yli 50-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
26.07.2012 |

Onko alle 40-vuotias sen mielestä nuori nainen?

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kuule harrastaa, olen itse viiskymppinen. Panettaa joka ilta ja vaimo 42 kun ei jaksa niin käyn seksitreffeillä tyhjentämässä pussit kerran viikossa. Aamuisin stondaa, käyn välillä ruokikselka yhden 33 vuotiaan luona panemassa. Oon hyvässä kunnossa ja en laskee ihan heti. Eikä kuule tarvii potenssilääkettä kun näkee pimpii

Vierailija
142/268 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä teinejä. Olen seM50+ ja moni on arvannut ikäni väärin eikä se tosiaankaan haittaa. Sanovat että olen vähä yli 40 v Siis olen antanut palautetta tästä asiasta. Jos elämäntavat ovat ok niin jaksaa panna vielä reippaasti yli 50v, luulisin. Mitä näiden toisten 50v vokottelu nuorempiin naisiin, niin pitäisi ajatella vähän. Ikäisensä naisia pitäis metsästää eikä nuoria naisia, poikkeus on se jos nuoremmat naiset haluaaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ne elämäntavat vaikuttaa. Mun viiskymppinen mies on ainakin mielettömän himottava. Urheilee paljon, ei juo/ polta ja syö terveellisesti. On harmaantunut, mutta se on mielestäni seksikkään näköistä ja sopii hänelle. Iho on aivan normaali. Olen 10 vuotta nuorempi ja itsekin hyvässä kunnossa samanlaisten elintapojen ansiosta.

Ja se seksi - taivaallista. Miehellä on ollut muitakin naisia ja sen huomaa. Osaa hommansa ja on naisen huomioonottava. Ja kestää...

Vierailija
144/268 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä kysymyksiä. Täytän ens vuoden keväällä 70v, halut ja panokyky on edelleen toimiva.

/ M

Vierailija
145/268 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millaista on seksi yli 50 vuotiaan miehen kanssa?"

En tiedä, koska en ole koskaan kokeillut, enkä edes halua kokeilla.

"Onko alle 40-vuotias sen mielestä nuori nainen?"

Ainakin tarpeeksi nuori kelvatakseen viisikymppiselle kumppaniksi. Tossa iässähän ne tyypillisesti etsii vähintää 10v. nuorempaa eukkoa.

T. kolmekymppinen nainen jolla parikymppinen mies

146/268 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä, koska en ole koskaan kokeillut, enkä edes halua kokeilla." Repesin. Muistakaa sitten lopettaa se seksi kun saavutte (tai miehenne saapuu) tuohon viidenkymmenen ikään kaikki te naiset jotka vanhempia miehiä halveksutte niin kovasti :) Mutta ehkä ajattelettekin saavanne loputtomasti 20v poikia! Kukapa tietää ehkä niinkin. Olen itse nelissäkymmenissä oleva mies, matkustan maailmalla, olen aktiivinen sekä urheilullinen ja naisia riittää kaikenikäisiä. Itse pidän kuitenkin eniten 40+ naisista sillä ikääntyessä ihminen saa lisää syvyyttä ja seksielämä paranee. Tämä ei tietenkään koske niitä jotka istuvat kotona lipittämässä kaljaa/siideriä tietokoneen tai television ääressä. Taitaapa olla lapset äänessä täällä. Kännykkä pois ja nukkumaan siitä :)

Vierailija
147/268 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisikymppisenä ne lakanat vasta viuhuvatkin. Nykyajan viiskymppiset vastaavat iältään entisajan kolmikymppisiä. Ihanaa, kypsää ja rakastavaa erotiikkaa :)

Vierailija
148/268 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin 52-vuotias miesystävä, eikä todellakaan mitään ongelmia seksin saralla. Jaksaa montakin kertaa yössä. Iho on kiinteä, silkkisen sileä ja näyttää muutenkin ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
149/268 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh... Kun näitä lukee... Itse 40v, mies 55v, ja ymmärrettävästi on ongelmiakin, eturauhanen sun muut. Mutta yhteispelillä kaikki toimii, ei tuijoteta toisen murheita, jos sillä hetkellä ei toimi, läheisyys ja koskettelukin tärkeintä, tarvitseeko koko ajan olla toimissa kuin puput, vaan kun  siltä tuntuu. Seksi ja halu voi olla paljon muutakin kuin se itse akti. Oppinut sen ja ainakin me nautimme, toisistamme, ei paineita, kun ymmärrämme toisiamme. Täysillä mennään, kun siltä tuntuu, muuten löysäillään. Ei mitään paineita mihinkään. 

Vierailija
150/268 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10vee ikäero on oikeastaan sama 10 vee ikään katsomatta...

Ukko yli 50 ja ite siinä edellisessä välissä. Seksi senkun paranee! Eihän se saa kahta kovaa stondista perätysten ninkuin ennen nuorena, mutta eipä sitä itsekkään jaksaisi.

Vierailija
151/268 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhöm voi teitä lapsiaM50+.

Vierailija
152/268 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska mun mies on paljon alle viisikymmentä, ja itekki oon paaaljon alle sen.

Vierailija
153/268 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jännä ketju tämäkin, että niin monella miehellä on paljon nuorempi vaimo. Vaikka tilastot muuta osoittaa. Mutta ne kaikki pitkän ikäeron pariskunnat on sattuneet tähän ketjuun ;). Ja just kaikki nää miehet on uskomattoman nuorekkaita, komeita ja oikeita seksikoneita. Juu-u.

Eiköhän totuus ole se, että kaikki ovat erilaisia ja toiset vanhenevat nopeammin kuin toiset, niin miehet kuin naiset. Jotkut on nuorekkaita vielä 70-vuotiaana, jotkut ikäloppuja jo alta 50-vuotiaana. Halut ja kyvyt vaihtelee myös, samoin osaaminen. Ei voi mitenkään yleistää, jotenka ihan turha kysellä täällä tämmöisiä.

Vierailija
154/268 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on yli 5-kymppinen,seksiä hänen kanssaan on ollut vuosi sitten. Häntä ei haluta, erektio ei ole varma ja seksi ei ole kovin tyydyttävää silloinkaan, kun sitä on.

Mulla on myös yli 5-kymppinen rakastaja. Hän kykenee 3 tunnin aikana tulemaan kolmesti. Hän pitää huolen minusta ja orgasmeistani. Ikinä en ole saanut niin hyvää seksiä kuin häneltä saan. Kokemus todella näkyy sängyssä, hän esim kykenee pitkittämään laukeamistaan, siihen ei ole kukaan vielä aiemmin kyennyt. Ja hän harmittelee, ettei ole kohdannut mua nuorempana, jolloin jaksoi paremmin.

Eli niissä 5-kymppisissä on todellakin eroja.

Vierailija
155/268 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä jännä ketju tämäkin, että niin monella miehellä on paljon nuorempi vaimo. Vaikka tilastot muuta osoittaa. Mutta ne kaikki pitkän ikäeron pariskunnat on sattuneet tähän ketjuun ;). Ja just kaikki nää miehet on uskomattoman nuorekkaita, komeita ja oikeita seksikoneita. Juu-u.

Jos toi vaimoni 45V (joka ei enää perusta seksistä) lähtisi niin varmasti hakisin itselleni vielä nuoremman. Olen 51 ja ikäisiäni naisia on vapaana vaikka kuinka paljon, tiedän sen lasteni kaveri- ja harrastuspiireistä. Eronneita oli paljon jo silloin kun lapseni olivat nuorempia. Joten miksi en hakisi itselleni 15-20 vuotta nuorempaa joka saattaisi olla jopa seksuaalisestikin aktiivinen ja jonka voisi "vääntää" sängyssä mihin asentoon tahansa ilman valitusta? Kuullostaa että ajattelen alapäälläni ja siksi olenkin tällä palstalla  ;-)

Vierailija
156/268 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se iho nyt tuossa iässä jo olisi muuttunut LOL

Katso nyt vaikka kasvoja. Kenen tahansa viisikymppisen iho on löysä ja ryppyinen verrattuna alle nelikymppisen ihoon.

Syy on ihan luonnollinen: kollageeni lakkaa uusiutumasta vähän alle nelikymppisenä ja siitä alkaa veltostuminen.

Melkein kaikilla tuntemillani 50-vuotiailla miehillä on vekkiposket. Tosi moni on kalju tai ainakin harmaantunut. Isolla osalla on valtava vatsakumpu jne. Eikä siinä mitään, se on sitä luonnollista vanhenemista. Säälittävää on ainoastaan jos sen yrittää kieltää.

Hah hah. Ei ole vekkiposkia, sixpack kuitenkin on. Kaljukin olen, tosin höylällä vedetty sellainen, harmaata ei ole yhtään näkyvissä silloin kun antaa vähän kasvaa, mutta kun se nyt on vaan niin junttimaista pitää kutreja 5 kymppisellä lihaskimpulla. Luonnolliselle vanhenemiselle pystyy itse tekemään aika paljon, onkohan se sitä "säälittävää" kieltämistä? Kerro muuten tarkemmin noista vekkiposkista, minkälaiset ne on?

Vierailija
157/268 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kulli lerpahtaa jo 30v iässä

-lerppamies

Vierailija
158/268 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.07.2012 klo 02:18"]

Luulisi niiden osaavan homman.

Voi olla että tuollainen 50-vee äijä on elänyt samassa tylsässä aviossa koko ikänsä oppimatta seksistä yhtään mitään muuta kuin lähetyssaarnaaja-asennon ja muijansa pettämisen huorissa Tallinnassa.

Tuota mäkin vähän pelkään, että totuus on just tuo. Vuosikymmenet höylää vaan sitä samaa akkaa, ja samat rutiinit sängyssä, ja sitten kun pääsee poikain kanssa irtiotolle, niin lähdetään huoriin, vaikka sitten Tallinaan.

Luulenpa, että lähempänä 60 ja siit yli olevat äijät on taidoiltaan surkeimpia sängyssä, kuin tän päivän 25-45 vuotiaat miehet.

Seksiä on ihme kumma harrastettu läpi koko ihmiskunnan historian. Tässäkin lajissa taidot lisääntyvät kokemuksen myötä.

Vierailija
159/268 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna se selviää. Täytyykin tästä lähteä välillä lenkille ja sitten taas uusi varvi vaimon kanssa.

m49

Vierailija
160/268 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies on yli 5-kymppinen,seksiä hänen kanssaan on ollut vuosi sitten. Häntä ei haluta, erektio ei ole varma ja seksi ei ole kovin tyydyttävää silloinkaan, kun sitä on.

Mulla on myös yli 5-kymppinen rakastaja. Hän kykenee 3 tunnin aikana tulemaan kolmesti. Hän pitää huolen minusta ja orgasmeistani. Ikinä en ole saanut niin hyvää seksiä kuin häneltä saan. Kokemus todella näkyy sängyssä, hän esim kykenee pitkittämään laukeamistaan, siihen ei ole kukaan vielä aiemmin kyennyt. Ja hän harmittelee, ettei ole kohdannut mua nuorempana, jolloin jaksoi paremmin.

Eli niissä 5-kymppisissä on todellakin eroja.

Juuri näin sanoo Suomalainen siiderivalas. Mies pitää huolen sinusta ja sinun orgasmeistasi, sinun, sinun ja sinun. Mistä sä pidät huolen miehessä, et mistään, makaat alla lahnana ja otat siinä sivussa huikkaa siideripullostasi. Hyi v...u näitä Suomalaisia siiderivalas lahna blondeja. Enemmän brunetteja maailmaan, niin alkaa miehetkin pitkästä aikaa olemaan rautaa. Oksettaa tää feministien nykyinen valta, he ovat vieneet Suomalaisilta miehiltä munat.