Olisiko ok antaa
Tapasin reissun päällä kivan miehen. Nyt ollaan taas nähty ja oltu lähekkäin, myös suudeltu. Suuteleminen tuntuu tosi ihanalta. =) Haluaisin kovasti seksiä tämän ukon kanssa vaikken tunne miestä sen kummemmin. Olisiko ok antaa? Nyt miestä ajatellessa kostun niin että sillä olisi helppo reitti sisään, antaisin kyllä naida...
Kommentit (9)
Miksi ei olisi? Jos on nauttia mahdollisuus, miksi jättää käyttämättä? Ihmettelen oikein?
Minusta loogisin ratkaisu tällaisessa tilanteessa on kysyä netistä tuntemattomilta neuvoa.
En ole satavarma siitä mikä ukko on miehiänsä. Missä ja miten asuu jne. Miehet menevät kulli edellä. Mä menen nyt kai pillu edellä, koska nainen. Outoa on. Koskaan ei ole ollut mulla näin. :D Miten palstailijat yleensä toimii näissä asioissa?
No sitä kierrän kuin kissa kuumaa puuroa että seksiä tekisi ihan hirveästi mieli, vaikka mistään pysyvästä ei ole takeita edes mun puoleltani. Kai mä kaipaan vertaistukea tai jotain xD
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:31"]
No sitä kierrän kuin kissa kuumaa puuroa että seksiä tekisi ihan hirveästi mieli, vaikka mistään pysyvästä ei ole takeita edes mun puoleltani. Kai mä kaipaan vertaistukea tai jotain xD
[/quote]
Mitähän ikäluokkaa olet, kun tuollaisilla asioilla täällä päätäsi vaivaat
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
Aika nuori mä oon... En sakkolihaa sentään. :D
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
Aika nuori mä oon... En sakkolihaa sentään. :D
[/quote]
Aloitusviestissä luki rehvakkaasti reissun päällä.
Pojat kirjuuttelloo toisilleen :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kondomi olisi käytössä. :D
Ap