Millaista on seksi yli 50-vuotiaan miehen kanssa?
Kommentit (268)
Olen mies 53V. Millaista olisi seksi kanssani?
- haluan suuseksiä runsaasti
- hoidan sinulle karvattoman pimpin
- panen sinua toisinaan isoilla dildoilla
- suostuisitko fistauskokeiluun?
- pyllysi tulee myös saamaan seisovaa kaluani
- saat kanssani sängyssä aina orgasmin
Vierailija kirjoitti:
Miten se iho nyt tuossa iässä jo olisi muuttunut LOL
No ei se 5-6 kymppinenkään nainen todellakaan jäykistä sängyssä kuin selän !
Rypppyinen kuiva usein läski ei kannata edes yrittää !Muistan ne 20-25v nuoret kiihkeät naiset joiden "hoidossa meni vuorokausia nukkumatta,näiden mummojen kans ei muuta haluakkaan kuin nukkua !Katso nyt vaikka kasvoja. Kenen tahansa viisikymppisen iho on löysä ja ryppyinen verrattuna alle nelikymppisen ihoon.
Syy on ihan luonnollinen: kollageeni lakkaa uusiutumasta vähän alle nelikymppisenä ja siitä alkaa veltostuminen.
Melkein kaikilla tuntemillani 50-vuotiailla miehillä on vekkiposket. Tosi moni on kalju tai ainakin harmaantunut. Isolla osalla on valtava vatsakumpu jne. Eikä siinä mitään, se on sitä luonnollista vanhenemista. Säälittävää on ainoastaan jos sen yrittää kieltää.
Parasta seksiä mitä oon elämäni aikana saanut, saan nyt 51-vuotiaalta mieheltä. Huomioi minut täydellisesti sängyssä, hellä, kiihkeä, kokeilunhaluinen ja kaikinpuolin upea rakastaja jolta saan pitkäkestoista seksiä. Hänellä seisoo hyvin eikä vielä erektiolääkkeitä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta seksiä mitä oon elämäni aikana saanut, saan nyt 51-vuotiaalta mieheltä. Huomioi minut täydellisesti sängyssä, hellä, kiihkeä, kokeilunhaluinen ja kaikinpuolin upea rakastaja jolta saan pitkäkestoista seksiä. Hänellä seisoo hyvin eikä vielä erektiolääkkeitä käytössä.
Täysin samaa mieltä! Itsellä myös tällainen vähän yli 50 v mies ja ihana rakastaja! Kokemus näkyy ja tuntuu.
Mulla ei stondaa enää kunnolla. Iso sladdi, mutta ei ole toimintakunnossa. 0len 58 v, iso, skrode sälli, mutta jätän väliin irtopanot, esim. naistyökavereiden kanssa. Jaa miksi ei toimi, pitkä opiaattihistoria mega-annoksilla. Väärinkäyttöä. Se oli mun valinta. Muuten ok.
Mulla pian 59 mies, ja on niin osaava ja ihan kuin olla ja voi! Taitaa kaikki temput, ei kieltäydy ikinä ja antaa aina mulle nautinnon!Ja vaikka joskus ottaa puolikkaan 50 mg siltsun, se on vain kivaa, jaksaa varmasti sitten kun haluamme oikein pidemmän session. Luotettava ja tietää mitä minä haluan. Rakastan niin että sydän pakahtuu! Ja pitkä on parisuhde, joten mikään alkuhuuma ei ole kyseessä.
Totta kai harrastaa. Vai ajattelitko lopettaa sekin harrastamisen 50vuotiaana. Oma mieheni antaa todella hyvät kyydit vaikka hän on jo reilusti yli 50v.
Tuntuu olevan naisille liian rankkaa ja vaativaa, kun tässä iässä vaan jaksaa ja jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu olevan naisille liian rankkaa ja vaativaa, kun tässä iässä vaan jaksaa ja jaksaa.
Päinvastoin!!
Oma lähenee 60 vuotta, ja kyllä meillä on kivaa jokapäivä! Kyllä hän jaksaa, vaikka puolikkaan sidenafilin kanssa joskus, mutta ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
että olis ihanaa ku joku 5-kymppinen ihailis mua ja haluais mua. Mä sytyttäisin semmosen vanhan ukon elämään.
ap ;)
5-kymppinen ei ole sana eikä numero.
Mun ikäinen on varmaan yli viisikymppisen mielestä nuori. Mulla ei ainakaan ole neljän kuukauden seksisuhteen perusteella mitään valittamista mun vakkarista. Tietenkin hän saisi olla mieluummin vapaa, mutta kaikkea ei kai voi saada. Ylihuomista taas kovasti odottelen.
Vierailija kirjoitti:
Juuuu ei
Vierailija kirjoitti:
Nämäkö mielestäsi tekevät sinusta hyvän rakastajan?
Totta kai 50 vuotias mies näyttää vanhemalta kuin 20 vuotias. Yli 50 vuotias mies ei ole välttämättä isomahainen ja harmaa niin kuin osa teini kommentoijista luulee. Toki teini iässä ei vielä ole perillä asioista.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai 50 vuotias mies näyttää vanhemalta kuin 20 vuotias. Yli 50 vuotias mies ei ole välttämättä isomahainen ja harmaa niin kuin osa teini kommentoijista luulee. Toki teini iässä ei vielä ole perillä asioista.
Nykyään alkaa ne teinit olemaan aika pulskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään alkaa ne teinit olemaan aika pulskia.
Totta. Tiktokissa teinitytöt ja teinipojat kilpailee kahdessa sarjassa: kummalla isommat tissit ja kummalla isompi pötsi
Mieheni on 49-v, muutaman vuoden mua vanhempi. Seksi on kiihkeää ja hänellä on hyvä kesto. On valmis kokeilemaan uusiakin juttuja. En usko, että vielä 50-vuotiaalla on isoja muutoksia seksuaalisuudessa.
Itseäni yhtään jalustalle nostamatta hyväksi olet kehuneet . Pari viikkoa sitten eräs näine arveli kolmevitoseksi. Hyvät geenit ja itsestä välittäminen takaavat viriilin elämän😁 m50