Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheinen makaa Meilahdessa, Helsinki mulle vieras, mistä haen ruokaa itelleni?

Vierailija
25.07.2012 |

Auttakaa pls, missä joku helppo ja nopea ruokapaikka,tai niin et voin hakea syötävää???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mannerheimintien varrella ratikat 10, 4 ja 3t

Vierailija
2/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanttiinista todella hyvää keittolounasta. Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet alaspäin Paciuksenkatua, Paciuksenkatu 29:ssä on McDonalds. Mäkin lähellä on K-kauppa.

Toisessa suunnassa lähin kauppa taitaa olla Siwa Mannerheimintie 152.

Vierailija
4/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdet keskustaan päin.

Vierailija
5/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin kuolla nälkään kun lasta leikattiin akuutin tapaturman vuoksi lastenklinikalla ja kanttiini KIINNI...ei naurata- mies toi seuraavana aaumuna sämpylän r-kioskilta

Vierailija
6/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluan palata tänne yöksi. Läheiseni on teholla, en halua lähteä seikkailemaan Helsingin tuhansiin ravintoloihin ratikoilla, joita en osaa käyttää. Enkä varsinkaan nyt opetella :(

Vierailija
7/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAkkaat ystävät, mä tarvisin jotain mukaani, jotain helppoa, kun haluan palata tänne yöksi. (

osta siitä mäkistä mukaan niitä kahden euron maco-hamppareita.

Vierailija
8/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö ravintolaa vai ruokakauppaa?

Kun kävelet sairaalasta kohti keskustaa mäkeä alas, tulee nepalilainen ravintola mäen alapuolella vastaan. Etäisyys sairaalasta noin 750 m.

Vierailija
9/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluan palata tänne yöksi. Läheiseni on teholla, en halua lähteä seikkailemaan Helsingin tuhansiin ravintoloihin ratikoilla, joita en osaa käyttää. Enkä varsinkaan nyt opetella :(

muuta kuin se R-kiska. Eli muutama sata metriä pitää mennä joko sinne Paciuksenkadulle tai sitten Mannerheimintielle. Jos siis jotain kauppaa etsit (tai tuo mäkki käy) niin minimimatka on valitettavasti tuo 500m, jonka voi mennä jalan.

Vierailija
10/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jossain aulassa jotakin "sämpyläautomaattia" josta voi rahalla ostaa sämpylöitä, suklaapautukoita yms. Meikussa on monta aulaa joten jossakin niistä saattaa olla sellainen.

Vierailija
11/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löydät sieltä jotain vatsantäytettä ja evästäkin mukaan. Se on ihan lähellä. Pistä googleen niin näet kartasta.

Tsemppiä sulle.

Vierailija
12/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pk.hsl.fi/

Esimerkiksi:

Haartmaninkatu 4 - Paciuksenkatu 29

Haartmaninkatu 4 - Mannerheimintie 152

Vierailija
13/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy sopivaa evästä. Lähin pihlajatien pikku Siwa joka pvä klo 23 saakka. Isompi siwa, jossa kahvia jne mannerheimintien ja kuusitien risteyksessä joka pvä klo 23 saakka. Onko sulla kartta niin löydät?

24 h alepa mannerheimintiellä rokki mäkkärin lähistöllä. Lähellä sekin.

Vierailija
14/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmankadun toisellapuolella, sieltä löytyy sekä syötävää, että pienen kaupan valikoimaa

Tero

Vierailija
15/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydät Mannerheimintien, niin keskustaan päin n. 100-200m on Mäkkäri ja lukuisia pizzerioita yms. paikkoja. Jos lähdet poispäin keskustasta, niin siinäkin on parin sadan metrin päässä noita pizzerioita ja sitten se siva.

Lähdet oikeastaan mihin päin vaan, niin alle 500m päässä on jotain ruokapaikkoja.

Vierailija
16/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärrältä 50 m.

Meikun isossa aulassa sämpyläautomaatti.

Vierailija
17/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauempana kuin tuo Manskun Siwakaan. Eli jos laitat hakuun

Haartmaninkatu 4 - Mannerheimintie 102

niin 500 m on myös Alepaan, joka on auki 24h ja valikoima ihan mukava eikä yhtä kallis kuin huoltikset tai ärrä.

Vierailija
18/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko olla yötä sairaalassa?

Vierailija
19/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.cylex.fi/yritys/mcdonald%27s-10515201.html

Tuolla mun mies kävi aina lounaalla ja päivällisellä, kun itse makasin Meikussa. Jos omaisesi jää sairaalaan pidemmäksi aikaa, voit käydä ruokailemassa henkilökunnan ruokalassa, siellä on tosi hyvä ruoka. En kyllä muista, miten siellä maksettiin, taisi olla ihan kassalle siellä ruokalassa.

Vierailija
20/20 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jossain aulassa jotakin "sämpyläautomaattia" josta voi rahalla ostaa sämpylöitä, suklaapautukoita yms. Meikussa on monta aulaa joten jossakin niistä saattaa olla sellainen.

2. (hissiaula) ja 3. kerroksessa (vessojen luona) on välipala-automaatteja.

Ärrä on lähin niin kuin monet tässä kertookin. Ärrältä kun kävelee Pihlajatietä noin 5 minuuttia tulee myös Siwa vastaan. Itse varmaan kävelisin Mannerheimintien Mäkkiin ja siinä vieressähän on Alepakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan