Pitääkö miehesi sinua kauneimpana naisena?
Kommentit (11)
tuo 23 yhteisen vuoden jälkeenkin sanoo maailman kauneimmaksi naiseksi, kyllähän minä nyt realiteetit tajuan mutta mukavalta se edelleen tuntuu. :)
Päivittäin toistelee "olet kaunis", "näytät kauniilta", "wau miten hyvältä näytät" jne.
Ei ole koskaan sanonut näin, enkä usko että niin ajatteleekaan. Olen varmaan kaikkein kaunein, jonka sillä hetkellä sattui saamaan.
En ole mikään huippumalli, mutta nätti ja naisellinen.
(tai voi ollakin kun niin sanoo), mutta ihanimpana ja mielenkiintoisimpana. No seksikin on ihanaa!
Niin hän sanoo lähes joka päivä. Minulla ei ole mitään syytä olla uskomatta häntä. Hän ei edes katsele muita naisia ollessamme ulkona, toisin kuin moni muu mies, jonka tiedän.
Ja ottaen huomioon, että hän on suunnilleen neljässä sekunnissa juhlakunnossa, kun hiemankin keikistelen tai edes riisun vaatteeni mennäkseni suihkuun...
Ja hän unohtuu joskus tuijottamaan minua sellainen ihana jumiutunut hymy kasvoillaan :)
Mutta rehellisyyden nimissä hän on valehtelematta komein, parhaimman näköinen ja seksikkäin mies, jonka tiedän.
Pelkään itse, että alan muistuttaa miestä, koska pariskunnat usein alkavat muistuttaa toisiaan.
Kyllä hänellä silmät on päässä, eikä ihan tyhmäkään ole... mutta onneksi miehilläKIN on muita kriteerejä ulkonäön ohella.
sanoo kyllä, että parempaa ei koskaan löytäisi. Tarkoittaa varmaan, että kaikki asiat sopivasti plussan puolella. Alkuseurustelusta kyllä toisteli, että on kauneinta mitä on koskaan nähnyt, mutta ei sellaista enää kuule :) enkä oletakaan enää olevani kaunein. Mutta varmasti kaunis olen.
Ei se saisi parempaa ;)