Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän partnereiden määrä?

Vierailija
25.07.2012 |

Minua häiritsee, että puolisollani on ollut kymmeniä partnereita ennen minua. Minusta suuri seksipartnereiden määrä kertoo henkilöstä sen, että sopivan tilanteen tullen henkilö voi heittäytyä vaikka lomaromanssiin ja harrastaa seksiä seurauksia pohtimatta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut sellaista tilannetta, jossa sulla olis ollut lomasutinaa?

Vierailija
2/4 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se exä ei vaan ole ollut suhteissa, kun ei ole löytänyt itselleen sopivaa kumppania eikä ole ole halunnut olla vaan jonkun kanssa.

10 vuotta sinkkuna ja edes kerran vuoteen seksiä tarkoittaa jo kymmentä seksikumppania ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia minä en kerro seksikumppanieni määrää, enkä halua tietää mieheni menneestä niin tarkkaan.

Mulle seksikumppanien määrä opetti sen, että satunnainen seksi on hyvin helppo asia. Niin helppo, että sen voi jättää tekemättä.

Mun on helppo olla uskollinen nykyiselle, kun tiedän tasan tarkkan, mitä tuolla on tarjolla. Ei se niin ihmeellistä ole.

Vierailija
4/4 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksikumppanien määrä opetti sen, että satunnainen seksi on hyvin helppo asia.

Korjattu versio kuuluu seuraavasti:

"Mulle seksikumppanien määrä opetti sen, että satunnainen seksi on naiselle hyvin helppo asia. Miehet sen sijaan elävät aivan erilaisessa maailmassa seksin saamisen suhteen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme