viimeisilläni raskaana ja miestä ei tunnu kiinnostavan ollenkaan :(
siis minä. hetkittäin ehkä, mutta mieluummin touhuilee omia juttujaan, lukee, tekee töitään tai katselee töllöä. minäkin olen sitten jumittunut tänne palstalle yksinäisyydessäni.
jonkin verran koetin puhua miehelle siitä mutten kai oikein osannut, en tullut ymmärretyksi ja miehelle tuli olo että "ajan hänet nurkkaan" kun en anna tehdä omia juttujaan. en tiedä mitä tässä tehdä, muuta kuin tietenkin lakata käyttäytymästä näin, eli en vaadi tai odota mitään häneltä. en halua tehdä jatkuvasti aloitteita ja tulla sitten torjutuksi "vahingossa".
olen ollut kipeä enkä voi antaa pillua. menin miehen kanssa yksi ilta saunaan ja tarjosin selän pesua, öljyhierontaa tai ihan mitä vain hierontaa. ei kelvannut, tuli paha mieli. joo mies sanoi haluavansa pois saunasta ja suihkusta nopeasti, mutta torjumistahan se oli siitä huolimatta. olisin tarjonnut suihinoton ja sitä öljyhierontaa siihen mulkkuun, ettei hänen tarvii olla puutteessa mun kipujen takia.
en kai ole kovin viehättävä tän mahani kanssa enää. tuntuu että häiritsen vain miestäni. syntyis jo koko penska, mulla on tosi kipeä olo ja tämä miehen vieraantuminen vielä tähän päälle.
niin, yritin vielä yöllä paijailla miestä, hätisteli mun kättä pois kuin mitäkin hyttystä. no, ehkä se nukkui eikä ajatellut että se olisin minä.
tuntuu vaan tosi pahalta silti, en kelpaa edes juttuseuraksi, mieluummin se käy nukkumaan tai katsoo telkkaria. eikä ole esikoinen tulossa.
Kommentit (4)
oudolta kuulostaa. Jos miehes haluaa omaa rauhaa, niin kannattanee sitten antaa sitä. Tuskin kyse on pysyvästä halusta olla itsekseen.
Aika hassua, että sinä kannat lasta ja hän on vapaa tekemään mitä vaan, ja hän on ajettua nurkkaan.
Pyydä selittämään miten?
Tuli kurja olo puolestasi.
Oletko yrittänyt keskustella asiasta miehesi kanssa, ja kertoa miltä sinusta tuntuu?
tarjonnut, mutta kai nyt kosketus olisi kelvannut ilman tietoa siitä seksuaalisesta mielihyvästä? se olisi ollut vähän kuin ylläri miehelle siinä hieronnan lisäksi. niin, tyhmä idea, ei miehet arvosta sellaista.
ensi kerralla kai se on sanottava "tuun sun kans saunaan ottaa suihin"