Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on vähän outoa ettei ole raskausoireita vaikka olen rv 8..onkohan tuulimuna tms?

Vierailija
25.07.2012 |

Normaalisti tässä vaiheessa jo yrjöäisin kaiket päivät,mutta nyt ei mitään..aika erikoista

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet voi kuulemma vaihdella kovastikin raskaudesta toiseen. Jos sua huolestuttaa, käy varhaisultrassa. Noilla viikoilla se jo selviää siellä.

Vierailija
2/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy katsella mistä saisi ajan suht nopeasti.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole ollut mitään raskausoireita (paitsi poisjääneet kuukautiset ja painon nousu)

Vierailija
4/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla ei pojista (2) ollut mitään muita "raskausoireita" kuin menkat jäi pois. Sitten oli tuulimuna, mistä oksensin monta kertaa päivässä ja sitten vielä tyttö josta lievää pahoinvointia. Lähinnä vaan etomista.

Eli oireista tai niiden puuttumisesta ei voi päätellä mitään.

Vierailija
5/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei sitten mitään,kahvikin maistuu oikein hyvin jne.ap

Vierailija
6/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuulimunaraskaudessa ihan samat raskausoireet kun muissakin raskauksissa. Samalla laillahan sitä hormonia siinäkin erittyy. Ei oireista tai niiden puutteesta voi päätellä yhtään mitään.

Vierailija
7/7 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti tässä vaiheessa jo yrjöäisin kaiket päivät,mutta nyt ei mitään..aika erikoista

Mulla ei ollut raskausoireita oikein mitään koko raskauden aikana. Aiut "oire" kasvava maha siis. ;) Sen sijaan, että olisin nauttinut helposta raskaudesta, niin kuvittelin (varsinkin alkuun siis), että jotain on pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä