miehesi sähköpostiluukku
onko avoin, esim. kännykässä tai koneella? Siis työnsä sähköposti? Ja jos on, luetko sitä?
Kysyn siksi, että pitäisi eräälle miehelle laittaa viestiä, jota en halua vaimonsa näkevän.
Kommentit (8)
on salasana, siis jos mies ei ole kotona en pääse kirjautumaan häneen koneelleen (ei kyllä ole tarvettakaan). Sähköposti on auki joskus silloin kun mies on kotona ja käy usein koneella (tekee töitä välillä kotona), eli silloin voisin periaatteessa käydä lukemassa jos mies on vaikka vessassa tms. Vaan eipä ole tarvetta enkä ole käynyt. Joskus olen otsikoita tai lyhyitä pätkiä viesteistä nähnyt kun on ollut miehelle asiaa ja on juuri sähköpostiaan lukemassa, sen verran iso näyttö ettei tarvitse pahemmin edes kuikuilla kun näkee jo ne, mutta en yhtään muista mistä asioista on viestejä ollut.
Kännykässäkin on sähköposti, mutta eipä ole tullut mieleenkään mennä siitä lukemaan, en muutenkaan räplää miehen kännykkää paitsi ehkä silloin jos siinä on uusi peli jota haluan kokeilla ja silloinkin kysyn ensin että voinko pelata.
mitäs tämä yleisluontoinen gallup täällä auttaa?
Täältä saattaa löytyä 1000 vaimoa, jotka ei koske miehen vehkeisiin, mutta sulle sattuukin livessä sit 1 tuhannesta, joka lukee empimättä kaikki.
no en lukis vaikka pääsis lukemaan sitä kotikoneella/kännykällä. Mitä minä miehen työposteja luen jos en lue kotisähköpostiakaan (ellei hän näytä jotain sähköpostia mulle erikseen)?
taitaa aika moni vaimo alkaa lukemaan miehensä työsähköposteja, vaikkei ennen olekaan.
taitaa aika moni vaimo alkaa lukemaan miehensä työsähköposteja, vaikkei ennen olekaan.
...40v ei ole sähköpostia :D Ei töissä, eikä privaatisti.
Mun ei siis tarvitse olla vokottelevista vosuista huolissani, varsinkin kun mies tuo puheluerittelynsäkin laskun mukana mulle.
s-postit tulee kännykkään, ja tiedän myös salasanan web-mailiin.
omassa koneessaan niin, että salasana tallennettu, joten pääsisin halutessani lukemaan. Olen ainoastaan kerran joutunut meiliään lukemaan, kun soitti reissusta ja pyysi printtaamaan jotain.
Hyvin todennäköisesti en siis lukisi viestiäsi.