Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä mulla on?

Vierailija
24.07.2012 |

Vasenta rintaa pistelee välillä ja joskus jomottaa. Rinta on muuten normaali, ei kyhmyjä tms. Jatkunut on/off jo kuukausia. Nyt on ollut parisen viikkoa sellainen pala kurkussa fiilis ja vasen puoli niskasta, yläselästä ja kurkusta on jumissa. Kävin rinnan vuoksi lääkärissä joku 3kk sitten, eikä mitään löytynyt. Otettiin EKG, Rtg, verinäytteet. Oon 31v. normaalipainoinen nainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä, jumitusta tms. Fysioterapeutti, osteopaatti tai kiropraktikko voisi olla hyvä seuraava osoite.

Vierailija
2/3 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jomotukset, jotka jatkuu pidempään,kannattaa lääkärille näyttää ja pyytää tutkimaan rinnat. Selvitä paikkakunnaltasi gynekologi, joka tutkii myös rinnat.

Kaikkien gynekologien pitäisi se automaattisesti tarkastuksessa tehdä, mutta eivät sitä valitettavasti kuitenkaan tee.

Kaikkia kyhmyjä ei pysty itse välttämättä havaitsemaan, niinpä gynekologi voisi ne tarkemmin tutkia ja tarvittaessa vaikka ultralla vilkaista.

Sinun ikäiselle ei tehdä mammografiaa mielellään.

Vaikka et kuulu ikäsi puolesta vielä mihinkään riskiryhmään tiettyjen sairauksien suhteen, niin silti kannattaa noilla oireilla kuitenkin poissulkea vakavat sairaudet. Sen jälkeen voit ainakin huokaista sen asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..