Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo vaaka ei sitten liikahdakkaan :(

Vierailija
24.07.2012 |

Tänään olen syönyt runsaan amerikkalaisen aamupalan, 2x 400g lasagnea (laitoin reilusti juustokastiketta) ja porkkanaraastetta, 300g irtokarkkeja ja ison kulhon hedelmäsalaattia.

Iltapalaksi odottaa 8 leipää, kinkulla ja kasviksilla. Millä sitä painoa tulee kun ei näillä eväillä?

Turha viisatella että olen huomionhakuinen. En ole, vaan haluan ainakin 5kg painoa lisää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita, jotka ovat alkaneet saada lihaa luitten ympärille rasvaa lisäämällä.

Vierailija
2/2 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotipizzan pienet pepperoni pannupizzat on ollut mun herkkua. Eikös ne ole rasvasia? Vai mitä rasvaa lisäisin? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi