Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku lomaillut Turkissa? Millaista oli?

Vierailija
24.07.2012 |

Kannattaako mennä? Onko ne all inclusiv-lomat hyviä? Millaista se ruoka on? Onko lapsille tekemistä? Mitä maksoi suunnilleen koko perheelle, perheen koko? Kiitos!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurassa oli myös mies, jota pyydettiin mukaan, että olisi saanut olla edes hetken rauhassa, mutta siitä vasta paikalliset innostuivatkin ja huutelivat myös tälle pohjoismaalaiselle miehelle.

Tuollainen meitä ei ole huijattu, koska olemme niin tarkkana -selitys on myös naurettava. Miksi haluaisin lomalle johonkin, jossa täytyy koko ajan varautua tulemaan huijatuksi? Ja todella keskellä päivää jossain ruokakaupoissa.

Vierailija
22/26 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa olla kuumuudessa kauheessa vatsataudissa.

Varaa imodiumia jo valmiiksi.

Missään muualla ei ole ollut ongelmia.

Eli katso tosi tarkkaan mitä/missä syötte ja juotte. Varsinkin loman alussa (nii ei mene koko loma pilalle), ja vatsakin voi tottua siihen bakteerikeitokseen mikä siellä muhii.

Kosteuspyyhkeitä reilusti mukaan käsien puhdistukseen.

Vaikka oma hotelli hyvälaatuinen mutta ruuat epäillyttää niin ää syö. Ihan vinkkinä.

Lisäksi kauppiaat ärsyttävämpiä kuin thaimaassa.

Kreikkalaisethan ei tyrkytä oieestaan ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli kymmenen kertaa matkustanut Turkkiin, ja mitään huuteluita ei ole tullut. Mutta en ole missään baarikaduilla kulkenut (en käytä alkoholia lainkaan) vaan rauhallisemmilla alueilla.

Turkkilaiset ovat ystävällisiä ihmisiä, ja joku kauppias tai vastaava saattaa kysyä "mitä haluat "darling" etsitkö laukkua, kenkiä...?" mutta tuo "darling" EI merkkaa yhtään mitään ja sen voi sivuuttaa ihan kuin ei kuulisikaan ja sanoa vain katselevansa.

Vierailija
24/26 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli kymmenen kertaa matkustanut Turkkiin, ja mitään huuteluita ei ole tullut. Mutta en ole missään baarikaduilla kulkenut (en käytä alkoholia lainkaan) vaan rauhallisemmilla alueilla.

Turkkilaiset ovat ystävällisiä ihmisiä, ja joku kauppias tai vastaava saattaa kysyä "mitä haluat "darling" etsitkö laukkua, kenkiä...?" mutta tuo "darling" EI merkkaa yhtään mitään ja sen voi sivuuttaa ihan kuin ei kuulisikaan ja sanoa vain katselevansa.

Vierailija
25/26 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten itketään kun niin darlingia huudeltiin perään vaikka miehen kanssa kahden käveltiin...

24

Vierailija
26/26 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuallakin (itse ollut Fethiye ja Marmaris), AI en ole koskaan ottanut - ei vain ole meidän juttu.

Mutta Istanbul on mun kohdeykkönen 25 käydystä maasta n 40 matkalla!! Menee mun rankingissa kirkkaasti ohi esim Pariisin, Lontoon tai Barcelonan

ap taisi tosin kysyä vain rantakohteista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme