Hyväksytkö sen, jos olet miehesi kanssa ravintolassa syömässä ja
Kommentit (9)
Mutta tätä ongelmaa ei ole, eikä tule, koska mieheni ei ole ihan ääliö.
Mutta mieheni onkin moukka, jolta voi odottaa mitä tahansa.
niin en epäröi huomauttaa asiasta. Mies on yrittäjä ja hoitelee työasioitaan melkein kaiken aikaa, joten olen tottunut siihen eikä se mua niin häiritse yleensä.
Valitettavasti mieheni tosiaan on iPhonen hankinnan jälkeen surffannut vähän väliä sillä netissä, ja joskus ärsyttää kun toinen on muissa maailmoissa kun minä tykkäisin jutella. Mutta en minä siitä mäkättämään ala.
ja pahastun, mutta mieheni tekee sita silti. han vastaa multimiljoona bisneksesta ja hanen taytyy olla tavoitettavissa jatkuvasti.
Mieheni on yrittäjä ja ymmärrän, jos hänen pitää tarkistaa viestejä.
Olen pettynyt mieheeni kumppanina, vaikkei hänessä isompaa vikaa olekaan. Olen kai jotenkin erikoinen itse, kun arvostan käytöstapoja erittäin paljon ja joskus mietin jopa liittoni rikkomista kun mies tahallaan "kapinoi" asettamiani sääntöjä vastaan.
mies tahallaan "kapinoi" asettamiani sääntöjä vastaan.
Häntä vain ei kiinnosta sinun asettamasi säännöt. Ei parisuhteessa voi yksipuolisesti alkaa asettamaan sääntöjä ja olettaa, että toinen niitä noudattaa. Minä itse heivaisin samantien tuollaisen naisen, joka alkaisi jotain sääntöjä sanelemaan. Jos/kun parisuhteessa on sääntöjä, niistä sovitaan yhdessä, eikä siltikään nipoteta jos nyt pikkusen sattuu välillä vähän tilanteen mukaan tasapainoilemaan sääntöjen rajamailla. Ihankuin se yksi häissä juopotellu perheenisä, joka kerran veti kännit vastoin "yhteistä" sopimusta. Voivoi, virheet on tehty anteeksiannettavaksi.
Ei meillä sellaista harrasteta. Kännykät on piilossa ja yleensä myös äänettömällä, niitä ei näprätä ruokailun yhteydessä, ei myöskään kotona.