Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla helppo työ, jossa pääset vähällä?

Vierailija
24.07.2012 |

Esim. kukaan ei katso perään tai vaadi erikoisia, ei ole juuri pakollisia, tehtäviä, ellet keksi niitä itse, jne.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. terveydenhoitaja

Vierailija
2/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä aikatavoitteet on, eli joka pv täytyy tehdä tietty määrä töitä ja sitä seurataan. Työn jälki on myös oltava siistiä ja hyvää, työ edellyttää tarkkuutta ja vaitiolovelvollisuutta.

Tietokoneen hallintaa ja ohjelmien hallintaa. Kimurantteja tilanteita tulee tuon tuostakin, mutta saan niihin neuvoja, jos en osaa itse selvittää ohjelman syövereistä tai en ymmärrä sanottavaa.

Mutta minusta tämä on kaikin puolin silti helppoa. Jos tekisin töitä täysillä, saisin paljon paremman tuloksen, mutta ei maksa vaivaa, koska sitä ei huomioida palkassa millään tavalla ja palkka on todella surkea. Bruttopalkka kokopv työstä on alle 2000 e / kk ja mulla on kuitenkin ne ikälisät, mitä nyt enää jäljellä on,

Toimin tekstinkäsittelijänä / lääkärin saneluiden purkaminen / toimistosihteerin nimikkeellä kaupungilla.

TIEDÄN, että olen alisuoriutujana tässä. niin minulle useampi taho sanoi, kun siirryn hoitoalalta tänne. Menin, kun silloisessa elämäntilanteessa en jaksanut hoitamista,v uorotyötä, määräaikaisuuksia. Sain vakipaikan ja päivätyön.

Mutta tylsää tämä on. Jos vain tietäisin, mikä olisi minun ala ja mikä olisi mielekästä, hakeutuisin sinne. Opiskella en jaksa kahden pienen yh.na, ja kun ikääkin on kohta 50 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativia, mutta eivät vie paljon aikaa. Itse päätän milloin mitäkin teen.

Kun on fiksu, niin ei mikään ole vaikeaa ja kaikki hoituu vaivatta ja nopeasti ;)

Vierailija
4/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan pitää välillä repiä pitkää päivää ja tehdä ylitöitä, ajoittaa lomansa ettei työt kärsi jne.

Vierailija
5/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä ja helppoa sisätyötä ja kiitettävä tuntiliksa.

Vierailija
6/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa työpanokseen ja vaativuuteen (=vaatimattomuuteen pikemminkin) nähden, n. 4600 e/kk.

*terveiset valtion virastosta*

Vierailija
7/16 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan se on juuri sitä, että saan itse tulla ja mennä miten huvittaa tiettyjen aikojen puitteissa tai istua kaksi tuntia kahvilla. Vain kaksi asiaa pitää tapahtua tiettyyn aikaan ja siitäkin voidaan joustaa painavalla syyllä.

Huonona päivänä työssäni kaikki menee päin veetä ja mikään mitä yrittää ei onnistu.

Vierailija
8/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkui lastenhoitajalta, 1500€ käteen ja no työn vaativuus -voitte vaan kuvitella :)

Vierailija
9/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 10:54"]Esim. kukaan ei katso perään tai vaadi erikoisia, ei ole juuri pakollisia, tehtäviä, ellet keksi niitä itse, jne.

[/quote]

Kyllä on.

Vierailija
10/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
11/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa, mutta koska olen itselleni oikealla alalla, ei ole myöskään kohtuuttoman vaativaa. 

Vierailija
12/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen Insinööri (AMK). Olen tuollaisessa ~400-500 euron palkkakuopassa, mutta en jaksa valittaa, kun ei hommatkaan paina päälle. Kahvinjuontia, netissä surffailua ja tupakan polttoa kerkee harrastamaan duunissa ihan tarpeeksi, eikä kukaan kyttää.

Vierailija
13/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helppo ja stressitön työ. Ja tienaan ihan hyvin. Päätän itse mitä teen ja koska.

Vierailija
14/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä vaikka jollain olisikin helppotyö, oletko niitä ihmisiä jotka eivät keskity omaan elämään vaan on aina jollekin kateellinen, milloin mistäkin, nyt helposta työstä? Mikä estää sinua sitten hakemaan näihin "helppoihin töihin" ja kuten on monille sanonut joita ottaa päähän työttömät jotka ei tee ( ainakaan heidän mielestään ) mitään, että kyllähän sitä käsittääkseni kuka tahansa saa työttömäksi alkaa, jos se kerta niin mukavaa on, eläminen muutamalla satasella kuukaudessa, siitä vain kokeilemaan!

Mutta itseasiaan: Minulla on tällä hetkellä aika helppotyö, päivystystyö jossa mennään paikalle vain kuin pyydetään, muuten saa palloilla ihan missä huvittaa, kunhan on aina tavoitettavissa...

Vierailija
15/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja hyvä palkka. Joskus tunnen itseni turhaksi, mutta en halua luopua stressittömyydestä ja vähistä työtunneista.

Vierailija
16/16 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastentarhanopettaja, joten helppoa päivää en ole nähnytkään. Palkkakin on surkea. Tiimi on kuitenkin mahtava ja lapset joskus ihan kivoja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi