Hämähäkkiluomen jäädytys
Hei!
Onko kellään kokemusta hämähäkkiluomen jäädyttämisestä? Onko toiminut?
Itsellä sellainen nenässä ja häiritsee itseä ihan suunnattomasti. Minulla ylihuomenna aika ihotauti lääkärille jossa se voitaisiin nestemäisellä typellä jäädyttää, mutta mutta, olen siis raskaana. Mietin vain että tekeekö ne mitään sille nyt. Haluan se pois kuitenkin ennen kuin synnytän. Saakohan sitä typpeä apteekista, jos sen itse jäädyttäs neulalla??
Kommentit (5)
Jäädytettiin, siihen tuli vesikello, joka puhkesi. Kolme kuukuatta myöhemmin on edelleen punainen läiskä nenässä, mutta nyt paremman näköinen kuin alkuperäinen tilanne.
Miten raskaus liittyy asiaan?
Kysele kosmetologilta diatermiahoitoa, eli juurikin tuota lämpöneulausta. Mulla oli joskus myös nenässä samanlainen luomi, ja se hoidettiin diatermialla. Jälkeäkään ei jäänyt eikä luomi ole uusinut. Eikä sattunut!
että mulla oli sellainen poskipäässä. Sen sai melko hyvin peittoon meikillä, mutta olihan se aika näkyvä ilman pakkelia. Jossain vaiheessa - ennen kuin ehdin miettiä poisto-operaation toteuttamista - huomasin, että se on kadonnut itsestään.
on semmoinen verisuoni keskus josta lähtee pieniä "jalkoja" siinä ympärillä. Eli semmoinen punoittava alue iholla joka ei lähde pois itsekseen. se keskussuoni sykkii niihin jalkoihin verta ja saa sen punoittamaan. Siitä nimi hämähäkkiluomi :)
tai laserointi