Miten riimitellä iloisesti työkaverille, että hänen kampauksensa on ihan törkeä?
Kommentit (29)
Tiesitkös tämän, armas kollega:
on 80-luku jo kaukana takana!
Sun nuoruutes trendiletti
varmasti aikanaan sävähdytti
mut nykyään on vaikutelma toinen,
huvittaa hyppyritukka moinen
aikuisella naisella
parhaat päivänsä ohittaneella.
Kuules tyttö, sulla on aika karsee letti
Miten sun arvostelukyky tällä kertaa noin petti?
Miten sulla on voi olla tuollainen tukka, jolle nauraa myös vanhapoika Jukka.
Jos mulle joku riimittelis noin, saisi ikuisen vihamiehen ja taatusti tuntisi nahoissaan joka päivä. Toisen kampauksen arvostelu on rumaa ja ala-arvoista.
Heippa vaan, terse terse,
tukkas on kuin kananperse.
On tainnut maalipurkki päähäs kaatua,
vai eikö kampaaja osaa tehdä laatua?
Mulla on sulle oiva vinkki,
läskeille ei sovi pinkki.
Nyt kyllä pettää pokka, miten sulla on tollainen tukka? Värikin on lähiön punainen, olet kuin maksullinen nainen. Mene hyvä nainen parturiin, ennen kuin tulet duuniin. Asiakaskin ovesta jo livahti ja esimies asiasta kivahti. Tiesitkö että kananperse on muotia ja mun kampaaja voi sunkin päätäs ruotia
aika tiukassa huumori monella. Ei ihme että joku Putous on niin suosittu.
aika tiukassa huumori monella. Ei ihme että joku Putous on niin suosittu.
että on taas tyhmää väkeä täällä
Voin vain kuvitella millaisia nämä vastanneet naiset ovat. Omasta ulkonäöstä viis, mutta niitä ilkeitä ja käsittämättömän itsekeskeisiä urpoja, jotka jostain mystisestä syystä ajattelevat olevansa muiden yläpuolella, arvostelevat toisia ulkonäön ja ihan minkä tahansa perusteella. Siis sanalla sanoen rumia, ällöttäviä akkoja! ja niitähän riittää jokaisella työpaikalla.
Millaiselle ihmiselle tulee edes mieleen kertoa työkaverille, että hänen kampauksensa ei miellytä!? No juuri em. kaltaiselle...
Sisäinen rumuus sisältäni kumpuaa,
se mut pakottaa tänään sua loukkaamaan,
Olen kuvottava, mut niin oot sinäkin
- ainakin niin haluaisin,
joten teihin muihin tän sisäisen paskan heijastan
ja iItaisin munkkipossua
sohvalla mussutan tokaisten "Marjatan letti on siis niin vee"
ja ukko siihen: "mä taidan lähtee kaljalle"
sokeri naamallani kimaltelee ja sanon itselleni
"mull on tähän oikeus, vittu jee!"
Kehtaatteko arvostella työtoverin kampausta päin naamaa? Ettekö pelkää, että saatte vihamiehen. Minä antaisin tuosta muutaman karatepotkun nivusiin, oho sattuiko, ei kai...
Luuleeko täällä jotkut idiootit oikeasti, että joku on oikeasti sanomassa työkaverilleen rumasta tukasta jotain?? Vai mistä tää takakireys johtuu?
Terv. terse terse
Minä taas käsittelisin muutaman naamaa töiden jälkeen. Kyllä se oma keho on paras ase. Kyllä, jos vittuillaan käytän kovia otteita ihan vahingossa...
liikkeellä! Oikeastiko pelästyitte, että saatte huomenna kivan runon työpöydällenne!
Nää olis varmaan vastannet "millä laululla hyvästelet teiltä lähtevät vieraat" -ketjuun, että ei tulisi mieleenkään laulaa tietenkään mitään, kyllä meidän kaverit ihmettelisi jos jotain laulaisin ja ihanko joku oikeasti laulaa vieraille että "käymään vaan tänne tultiin eikä olemaan..."
Psssst. tämä oli provo ja terse terse tähän asti paras :)
meillä on 8 hengen tiimi ja yks mamma on nyt löytänyt varastoistaan sellaisen aivan HIRVEÄN hiusnutturan. hänellä on lyhyet hiukset, just ja just voi laittaa ponnarille, toiselle puolelle ei juurikaan hiuksia tule ja sitten laittaa tämän tekorotan siihen tynkään ponnariin.
Näyttää aivan hirveältä, varsinkin kun on aika kaukana omasta väristään ja lisäksi tämä extrapala on aika huonossa kunnossa.
Ja mikä on kaikkein typerintä, itse kuvittelee että se on tosi hyvännäköinen. On tämän ostanut vuosikausia sitten Tallinnasta ja nyt on kysellyt tietääkö myydäänkö näitä vielä Tallinnassa, jos ostais toisen varalle, jos tämä hukkuis.
Mä olen meidän tiimissä se, joka sanoo asiat suoraan, esim yks kollega haisi aikoinaan hieltä jne ja nyt mulle sanotaan joka päivä enkö vois sanoa suoraan että tekorotta on tosi ruma.
Kuules hyvä lyyli,
puistattava sun hiustyyli.
Vaikka käytät kampaa ja hiuslakkaa,
niin kampaukses pois nakkaa.
Että terve vaan suttura,
laita ennemmin vaikka nuttura.