Kauan synnytyksesi kesti ja ikä?
29v , lapsivedet tuli klo 23:00 ja lapsi oli ulkona maailmassa klo 03:03. Kyseessä esikoinen ja ainut lapsi. Oli myöskin ihan terve kymmenen pisteen tyttö, ei oo ollu allergian allergiaa eikä mitään!
Kommentit (58)
puudutuksena epiduraali, ikää tulloin 19v.
10 pisteen vauva
Toisesta 11h, puudutuksena spinaali, ikää 21v.
9 pisteen vauva
Kolmannesta 8h, ilokaasu + puudutuksena epiduraali, ikää 22v.
9 pisteen vauva
Imettänyt kaikkia vain pari kuukautta, täysin terveitä, eikä kellään toistaiseksi allergioita (Nehän voivat puhjeta myöhemmin, jopa aikuisena, jokaiselle tiedoksi).
lasketaan siitä ku supistukset alkaa tietyin ajoin. En enää muista aikaa. Niin tai lapsivedestä. Siksi en ikinä muista koska virallisesti synnytykseni alkoi -aina sairaalaan menny klo 17-18 tietämillä ja lapsi ulkona puolen yön molemmin puolin. Niin ja kolme synnytystä.
Eka: 20v. 14h epiduraali 9pist.
Toka: 23v. 3h luomu 9pist.
30v, 16h, epiduraali
32v, 6h, epiduraali
35v, 7h, luomu
Kolme hyvää synnytyskokemusta, kolme tervettä lasta.
Toka 30v 8h, jonka jälkeen kiireellinen sektio, 9pist.
1. kahdeksan tuntia (19v.)
2. puolitoista tuntia (21v.)
3. kuusi tuntia (25v.)
1. kahdeksan tuntia (19v.)
2. puolitoista tuntia (21v.)
3. kuusi tuntia (25v.)
ollut, koska en ole niitä koskaan ehtinyt samaan ja ilokaasu ei vaikuttanut mitenkään.
ensimmäinen käynnistettynä, ekasta supistuksesta vajaat kuusi tuntia. Epiduraalia yksi annos. 10 pisteen poika, terve. Olin 36 v.
Toinen synnytys spontaani. Havahduin unesta, että nyt synnytyttää. Tuosta kului 42 minuuttia syntymään, ei kivunlievityksiä (kun ei ehtinyt...). Synnytyssalissa siitä kului 15 minuuttia. 9 pisteen tyttö, terve. Olin 38 v.
eka kesti 4h, ikää mulla 20v, ei mitään kivunlievitystä, terve lapsi.
toka kesti 2,5h, mulla ikää 22v, ei mitään kivunlievitystä, terve lapsi
kolmas kesti 3h, mulla ikää 23v, ei mitään kivunlievitystä, terve lapsi
Ensimmäisen synnyttyä olin 26, synnytys kesti 3h.
Toisen lapsen syntymän aikaan olin 28, synnytys kesti taas sen 3h.
Ensimmäisen synnyttyä olin 26, synnytys kesti 3h.
Toisen lapsen syntymän aikaan olin 28, synnytys kesti taas sen 3h.
Niin ja ekasta olin jo valmiiksi sairaalassa, sain epiduraalin, toinen syntyi ilman mitään kivunlievitystä.
1. 5h40 min,epiduraali,ikä 17
2. 1.51min,ilokaasu,ikä 19
3. 1h30min,joku puudutuspiikki alapäähän,ikä 22
4. 50min,ei mitään kivun lievitystä,ikä 25
5. 31min,pari huikkaa ilokaasua,ikä 26
Ponnistusvaihe 7min. Mulla ikää 33, kun syntyi.
ilokaasu ja petidiini. Epiduraali laitettiin, mutta meni väärään paikkaan eikä vaikuttanut.
30v, synnytyksen kesto noin 1 vrk (en tiedä tarkasti), lapsi poika, Apgar 0p. Kivunlievityksenä ilokaasu, petidiini ja hyvin toiminut epiduraali.
1. 28v., kesto reilu 7 tuntia
2. 33v., kesto reilu 4 tuntia
Molemmat käynnistettyjä.
Eka 31 v, 5h, epiduraali, terve lapsi
Toka 34 v, 3h, spinaali, terve lapsi
Yllätys itselle oli, että spinaali vei kaiken tunnon ja oli päällä vielä ponnistusvaiheessa ja että sain lapsen ponnistettua ulos, vaikka en tuntenut mitään!
1. olin 20v. kesto 5,5h. paracervikaali kivunlievityksenä
2. olin 22v. kesto 3h. luomu synnytys.
Mitään pisteitä en muista. Mutta esikoiselle on allergiaa ja infektioastma.
Ekassa oli pudentaali ja ilokaasu, 9pisteen tyttö jolla kyllä allergioita ja infektioastmaa. Tokassa ilokaasua, 9pisteen poika, allergioita.