Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnetko ketään,jolla olisi OIKEASTI ehkäisy pettänyt?

Vierailija
23.07.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, aina ollut joku "unohtuminen" yms.

Vierailija
2/47 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kierukkapojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näitä tunnen muutamankin kappaleen, jotka selittävät, että lapsi ei ollut suunniteltu, vaikka ehkäisyä ei ollut käytössä. Minkä ihmeen vuoksi sitten se ehkäisy oli jätetty pois?

Nainen siis syönyt aiemmin pillereitä ja yhteisestä päätöksestä pillerit jätetty pois, mutta lapsi ei ollut suunniteltu, vaikkei muuta ehkäisyä sitten ollut otettu tilalle.

Vierailija
4/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evra-ehkäisylaastari poikamme nukkuu tuolla omassa sängyssään.

Vierailija
5/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän nämä kumen kirjoittajat ovat olleet äidinkielentunnit?

Varmaan KUME päällä nussimassa koulun vessassa.

Oli siis kuparikierukka. Sitten on tietenkin näitä hupaisia tapauksia, jotka "aina käyttää kumea" ja silti se pettää. Yksi hupsukin joutui tekemään kaksi aborttia ja hoidattamaan yhden klamydian vaikka oli siis "aina käyttänyt kumea". :D

Vierailija
6/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paikoillaan. Teknisesti kai ei voi sanoa että ehkäisy olisi pettänyt koska sitä ei ollut. Mutta itse siis olin siinä luulossa että minulla on ehkäisy kunnossa ja tulin siis raskaaksi.Onneksi Suomessa toimiva aborttilainsäädäntö ja -käytäntö.

Vierailija
7/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka kaikki teidän tutut on heti kertomassa tarkkoja detaljeja että miten lapsi sai alkunsa ja kaiken ehkäisyvälineistään. Minulla ei ainakaan ole mitään tietoa että kuinka kukin kaverini ehkäisynsä hoitaa, eikä selostuksia kerrottu minkäkin hajoamisesta. No, kai jossain Porvoon amiksessa ollaan noin avoimia kuin kaikkien AV-ämmien kaverit tuntuvat olevan.

Vierailija
8/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka heti kertovat äidille, kavereille, neuvolan jonossa ja uimahallin saunassa kaikille läsnäolijoille synnytys-, seksi- ja ehkäisyjuttunsa.

Jännä kuinka kaikki teidän tutut on heti kertomassa tarkkoja detaljeja että miten lapsi sai alkunsa ja kaiken ehkäisyvälineistään. Minulla ei ainakaan ole mitään tietoa että kuinka kukin kaverini ehkäisynsä hoitaa, eikä selostuksia kerrottu minkäkin hajoamisesta. No, kai jossain Porvoon amiksessa ollaan noin avoimia kuin kaikkien AV-ämmien kaverit tuntuvat olevan.

Vierailija
9/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni ja isälläni ehkäisy petti, kierrukka käytössä.

Vierailija
10/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden, että oli lääkärin lupa lakata käyttämästä kondomia, ja ennen vasektomiaa piti vannottaa monta kertaa, ettei enää lapsia tahdo, minusta voi sanoa, että ehkäisy petti.

Vierailija
11/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSTÄVIÄ. Ja tekstistäsi ei ole kovin vaikea päätellä miksi.

Kyllä me ainakin ystäväpiirissäni keskustellaan hyvinkin avoimesti ehkäisytavoista ja mikä kenellekin toimii, mikä taas ei.

Vierailija
12/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pettänyt jälkiehkäisy. Kaksi päätyi aborttiin, yksi sai terveen lapsen.

Vierailija
13/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukka petti.

Vierailija
14/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen miksi ihmiset kertovat näistä näkisin kaksi vaihtoehtoa, ensinnäkin ne joilla oikein käytetty ehkäisy petti haluavat varmaan toimia varoittavina esimerkkeinä siitä, että näin voi todella tapahtua. Toisaalta ne joilla "petti" levittävät tietoa pönkittääkseen tarinaansa, jos nainen väittää lapsensa isälle syöneensä pillereitä, niin täytyyhän sitten muillekin kertoa sama tarina.

Vierailija
15/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun petti (pillereillä oli tarkoitus siirtää kuukautisia kun oli matkalle lähdössä).

Toinen kaveri oli sterilisoitu ja silti tuli raskaaksi :)

Vierailija
16/47 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden? Mulla ei ole hormonikierukan kanssa menkkoja, mistä siis pitäis mahd raskaus huomata =D

Vierailija
17/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan täsmälleen samaan kellonaikaan joka päivä ottanut niin kuin pitäisi, mutta yhtään päivää en siis jättänyt väliin. Saatoin ottaa yhtenä päivänä klo 17, ja seuraavana klo 19, seuraavana klo 20 ja sitten taas klo 16... eli sinänsä "mokasin", mutta onneksi :)

terv. se jolla minipillerit petti. Meilläkin nyt tuplaehkäisy...

Vierailija
18/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pariskunta, jolla oli käytössä kierukka. Tuloksena oli identtiset kaksoset. Tiedän muitakin, joilla on kierukka pettänyt, kahdella jopa hormonikierukka.

Kaksi tuttani taas söivät e-pillereitä. Yhtään pilleriä ei unohtunut välistä, mutta raskaus alkoi silti molemmilla.

Vierailija
19/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla petti kupari-ja hormoonikierukka.

molemmat olivat irronneet paikaltaan,toinen katosi johonkin. Toinen otettiin pois kun ultrassa nähtiin että se ei ole paikallaan.

molemmista raskauksista syntyi ihanat lapset.

Nykyään en juuri luota muuhun kuin kondomiin( ja huonosti siihenkin..)

Vierailija
20/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen huomasimme että kortsussa oli pieni reikä. Tosin tämä hoidettiin sitten jälkiehkäisyllä.

Kaverilla on 6-vuotias poika jälkiehkäisystäkin huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi