Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Auttakee!
25.11.2005 |
Mulla on 3kk:n ikäinen vauva +pari muuta. Minusta on tullu aivan raivo sekä lapsille että miehelle.. Voiko johtua imetyksestä? (oon joskus lukenu jostaki) vai voiko olla synnytys masis?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä olin toisen lapsen vauva-aikana aivan kammottava pirttihirmu :) Mene vain pois lasten (ja miehen) lähettyviltä, ettei tule tehtyä sopimattomuuksia... Helpompi rauhoittua, kun ei ole ärsyttäviä tekijöitä vieressä.
Kyllä ne hormoonit siitä tasaantuvat, imetä vain rauhassa :)