Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehellä kriisi itsensä kanssa

Vierailija
23.07.2012 |

masentunut ja tyytymätön itseensä. Juo paljon ja vetäytyy muulta perheeltä. Hänen mielestään asiaan vaikuttaa vain aika. Masennuslääkitys on. Tottakai tuo vaikuttaa muhunkin katsoa toisen pahaa oloa. Mies torjuu mun läheisyyden täysin, asiasta kun yritän puhua, mies sanoo, että puhuminen ei häntä auta, mua auttaisi, olen yrittänyt sanoa, että mullakin paha olla ja mun tarvii puhua, mies sanoo "mene terapiaan". :( . Meille syntymässä vauva, ensimmäinen yhteinen ja mies on tuossa kunnossa :(.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut ja tyytymätön itseensä. Juo paljon ja vetäytyy muulta perheeltä. Hänen mielestään asiaan vaikuttaa vain aika. Masennuslääkitys on. Tottakai tuo vaikuttaa muhunkin katsoa toisen pahaa oloa. Mies torjuu mun läheisyyden täysin, asiasta kun yritän puhua, mies sanoo, että puhuminen ei häntä auta, mua auttaisi, olen yrittänyt sanoa, että mullakin paha olla ja mun tarvii puhua, mies sanoo "mene terapiaan". :( . Meille syntymässä vauva, ensimmäinen yhteinen ja mies on tuossa kunnossa :(.

Anna miehellesi lupa olla masentunut ja näytä se myös hänelle. Älä kuitenkaan anna lupaa rypeä itsesäälissä tai lääkitä sitä viinalla ja näytä sekin hänelle. Tue häntä, mutta tue oikein. Saat vaatia, mutta sinun pitää myös osata joustaa. Voit itse mennä terapiaan ja hankkia hoito-apua sekä muutakin apua ilman miehesi suostumusta. Tosin aluksi vain itsellesi. Hyvällä mäihällä käy niin että miehesi seuraa esimerkkiä. Älä kuuntele niitä jotka laukovat sataprosenttisia totuuksia koska jokainen ihmissuhde on yksilöllinen, joten varmoja lopputuloksia ei ole ikinä. Kunnat ja yksityiset tarjoavat palveluita joita jokaisen on oikeus käyttää. Näitä varten on myös olemassa lastenhoitoapua siksi aikaa että itse pääsee käymään palveluissa.

Terveisin ex-masentunut muttei ex-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla