Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menikö mineraalimeikkihuuma jo ohi? Ketkä käyttää vielä?

Vierailija
23.07.2012 |

Itse yritin käyttää jonkin aikaa, mutta lopetin, kun meikkaamisessa meni hirveän kauan aikaa ja iho ärsyyntyi jauhemaisesta meikistä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan, loistava meikki, peittää mutta luonnollisen näkoinen ja oloinen, sekä ihokin tykkää

En todellakaan luovu :)

ja meikkaaminen kestää pari sekuntia siis pohjustus.

Vierailija
22/27 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on super-super-rasvainen iho, ja akne ongelmien lisäksi nestemäisten ja voidemaisten pohjien ongelmana on minulla se, että päivän mittaan ne ajautuvat pois paikoiltaan ja kerääntyvät kasvojen ilmejuonteisiin. Niitä ei myöskään voi tarvittaessa lisätä siististi, varsinkaan jos on aamulla sitonut pohjan puuterilla. Tuloksena on vain rumia kökkyröitä kasvoilla.

Mineraalipohjaa voi lisätä milloin vain, ja se pysyy paikoillaan jopa minun ihollani. Todellinen unelmien täyttymys!

Voi olla että kuivaihoisille sopii paremmin voidemainen tai nestemäinen pohja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkimeikissä mineraalimeikkipohjan levittäminen on itselleni se nopein tapa, hyvällä siveltimellä pyöräytykset, ja jos punoitusta on iholla, niin sitä ennen sinne tänne alle nestemäistä peiteainetta. Jos meikin pitää kestää, niin pohjustan vähän bb-voiteella ja peiteaineella.

Toisaalta pakko sanoa, että en tiedä, että olisinko koskaan edes siirtynyt mineraalipohjaan, jos kaupoista löytyisi omalle iholleni oikean sävyisiä meikkivoiteita helpommin. Mineraalien löytämisen jälkeen on ollut ihana kun ei ole enää tarvinnut stressata, että eihän vain sitä itselle sopivaa meikkivoidetta tai sävyä mennä lopettamaan, kun yleensä kaupoissa oli vain yksi tuote, joka oli hyvä.

Vierailija
24/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2012 klo 12:00"]

Ihan yhtä hyvin "iho hengittää" nestemäisen meikkivoiteen kanssa kuin mineraalimeikin kanssa. Mainostajat taas saanut kuluttajat uskomaan hölynpölyä.Silikoni meikkivoiteessa EI tuki ihohuokosia,sitoo vain kosteutta ihoon. Luuletteko ihan oikeasti että muunneltu silikoni tukkii ihon? Ei pidä paikkansa vaikka mainostajat niin väittävät.

Se että jollakin on akne rauhottunut meikkivoiteen ansioista (hormonaalisen akneen auttaa vain aika ja lääkkeet) niin tod.näk heidän hormonitoimintansa on vain tasaantunut.

Voi kuluttajat kun heräisitte jo todellisuuteen synteettisen ja luomu kosmetiikan eroista...

[/quote]

Miten voivat mainostajat saada ihmiset uskomaan mitään, kun yhtäkään mainosta käyttämistäni mineraalipohjista en ole nähnyt? Eihän niitä edes myydä Suomessa.

Minulla on iho parantunut, tapahtui yllättäen 35-vuotiaana, jostain kumman syystä pari päivää sen jälkeen, kun olin aloittanut mineraalien käytön. Finnit ovat myös palanneet välillä nopeasti, sattunut yleensä siihen saumaan, kun olen käyttänyt vanhoja meikkivoiteitani loppuun. Kummasti ne hormoonit senkin tietävät...

Mineraalimeikit ovat myöskin halvempia, nopeampia käyttää ja luonnollisemman näköisiä kuin meikkivoide, kestävät paremmin kasvoilla, vaikka hikoilisikin, peittävätkin paremmin. En oikein näe syytä, miksi pitäisi palata meikkivoiteen käyttäjäksi, muuten kuin satunnaisesti ehkä.

Vierailija
25/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin mineraaleja n. viisi vuotta (Lolo & EDM), mutta nykyään taas perinteisiä meikkivoiteitä. Minulla on t-alueelta rasvoittuva ja finneilevä sekaiho, mineraaleilla en koskaan saanut niin nättiä jälkeä, kuin meikkivoiteella.

Mineraaleilla iho näytti ryppyiseltä, jauhoiselta ja pakkeloidulta, lisäksi rasvaiset alueet naamassa "liejuuntuivat". Myöskään ihon kuntoon mineraaleilla ei ollut mitään vaikutusta. Hyväihoiselle mineraalit varmasti ovat helppo ja nopea vaihtoehto, oman naaman ongelmia kun taas ei parilla sudinpyöräytyksellä peitetä.

Vierailija
26/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yksinomaan mineraalimeikkejä.

Vierailija
27/27 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 17:13"]Itse käytin mineraaleja n. viisi vuotta (Lolo & EDM), mutta nykyään taas perinteisiä meikkivoiteitä. Minulla on t-alueelta rasvoittuva ja finneilevä sekaiho, mineraaleilla en koskaan saanut niin nättiä jälkeä, kuin meikkivoiteella.

Mineraaleilla iho näytti ryppyiseltä, jauhoiselta ja pakkeloidulta, lisäksi rasvaiset alueet naamassa "liejuuntuivat". Myöskään ihon kuntoon mineraaleilla ei ollut mitään vaikutusta. Hyväihoiselle mineraalit varmasti ovat helppo ja nopea vaihtoehto, oman naaman ongelmia kun taas ei parilla sudinpyöräytyksellä peitetä.[/quote]

Erittäin rasvoittuva ja myös finneilevä iho on minullakin, siksipä tavalliset meikkivoiteet eivät ole koskaan toimineetkaan. Selektiivisiä en ole hinnan takia viitsinyt kokeilla. Viimeksikin meikkivoidetta käyttäessäni piti peittää otsan punaisia näppyjä mineraalipeitevärillä, koska meikkivoide+peiteaine eivät toimineet (en ollut käyttänyt mineraaleja muutamaan päivään). Lily Lolo ei ole kovin peittävää, mutta Meow on antanut mattaisen pinnan, joka on kestänyt vähintään yhtä pitkään kuin meikkivoiteetkin, yleensä pitempäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä