Halipula
Oon sama tyyppi, joka teki ton "Kiintyminen opettajaan" keskustelun, jossa kerroin mun mutsista ja kiintymisestä opeihin.
Oon huomannut, et mulle on jatkuvasti halipula, kun en oo saanut lapsena enkä nuorena paljookaa haleja, kun se ei oo meillä luontevaa. En ees muista, et sain rippijuhlissa montaakaan halii. Oon nyt 16 vee.
Nään yhtä poikaa pari kertaa vuodessa ja erotessa me aina halataan,
sitte välil kun nään muutaman kerran vuodessa bestistä, me usein halataan.
Sitten tietysti saatan saada halin koulus päättäjäisis.
Enempää en saa vuoden aikana, enkä lapsena saanut tonkaan vertaa.
Oon jäänyt paitsi läheisyydest...
Ennen kesälomaa päättäjäisis meinasin mennä halaamaan miesopeeni, mutta mun vastuu-opettajan mielest se ei oo hyvä idea, kun se kuuli siitä sattumalta. Jäi sit seki tekemättä.
Ekana koulupäivänä ois uus tilaisuus, mut oon kuullut et opeja on tyhmää halata ilman syytä ja siitä miesopesta se vois olla kiusallista.
Mut kaipaan niin halia, vai meenkö halaamaan jotain naisopee? vai onks seki tyhmää?
Vai enkö ikinä halaa ketään. Miten te tekisitte? Auttakaa, kaipaan halia
Kommentit (9)
kun alat seurustella. Onko sinulla ketään ikäistäsi poikaa josta olisit kiinnostunut.
Jotenkin tuntuu että sinulla on pakkomielle opettajien halaamisesta.
Jotenkin tuntuu että sinulla on pakkomielle tästä halaamisesta.
Jotenkin tuntuu että sinulla on pakkomielle opettajien halaamisesta.
Mulla ei oo varmana mitää pakkomielettä, sen tiiän. Se vaa tuli mieleen, et ne on ainoot mun elämäs jota vois halata, siis ennen kuin alan seurustelemaan.
Mun mutsi kieltää multa seurustelun ala-ikäisenä, vaikka kaikki muutki teinit niin tekee.
vaa epäillään et mulla ois joku vitun pakkomielle halailust.
Onneks mun bestis on samaa mieltä mun kaa, et on normii kaivata halii, kun sitä ei keneltäkää melkein koskaan saa. Se on kertonut, et sen perheessä on aina ollut luontevaa halailu, harmi ettei sama oo mulla kotona.
Sen mielest myös on ymmärrettävää koulun aluks halata jotain opee, kun se tietää mun tilanteest. Mut vois kyl sitä miesopee, vaikka se on 50 vee, omg
Hei Halipula. Hienoa, että tiedostavat noin selvästi tarpeesi saada ja antaa haleja. Se onkin huomattavasti hienompaa harrastaa haleja ja läheisyyttä. Löydät varmaankin melko pian ikäisesi nuoren miehen, ja huomaatte haluavanne halia toisianne. Se on tärkeää jokaiselle.
Sitten kun on kauan ollut lähellä tulee luonnollinen tunne, ettei niin lähelle pääse kuin haluaisi.
Sen luonnollinen seuraus on olla sisäkkäin. Älä ikinä usko, jos ihan kuka tahansa sanoo, että sellainen olisi väärin tai häpeällistä kuuluu vasta avioliittoon tms. Se on jokaisen ihmisen terve hyvinvoinnille tärkeä asia. On tärkeää, että ensin seurustelet ja tutustut ja varmistat, että rakastat jne.
Se on sulla ihanaa nuoruuden löytämistä. Nyt sun aikasi on etsiä ja löytää haleja. Moni opettaja ei ikävä kyllä ole sinut omien tunteidensa kanssa ja yrittävät tärkeistä hyvin vointiin kuuluvasta halaustarpeests tehdä inhottavan. Ovat itse niin haleja tarvitsevia.
Ikäisesi pojat kaipaavat halauksia yhtä paljon kuin sinäkin ellei jopa enemmin, mutta muilta piilossa.
Halaaminen on jokaisen ihmisen hyvinvoinnille erittäin tärkeää. On tutkittu jopa, että jos ei vastasyntynyttä lasta ja sen jälkeen ikinä halata tai selitetä on kätkytkuoleman riski suurempi. Samoin henkinen kehitys viipyilee.
Minun lapsuudenperheessäni ei koskaan halattu, mutta löysin pitkäaikaisen vaimoni jo 16 vuotiaana. Sen jälkeen koko minun että hänen terveydelle koheni paljon. Emme menneet kuitenkaan harrastamaan seksiä, ennen kuin koimme molemmat rakastavamme niin paljon, että se oli herkkä kaunis seuraus. Älä siis Anna yhtään kenenkään pilata halihalujasi vaan halaa! Yleensä siihen vastataan.